مجریان تحویل سال ۹۶ چه کسانی هستند؟

0
همزمان با آغاز سال نو و فرارسیدن بهاری دیگر، رسانه ملی همواره پا به پای مردم در تدارک چیدمان هفت سین نوروزی خود است. هفت سینی که سین آن با ویژه برنامه‌های تحویل سال چیده شده و در شب‌های عید، مجموعه‌های تلویزیونی این سفره رنگارنگ تلویزیون را کامل‌تر می‌کنند و سالی دیگر را در سیما رقم می‌زنند.
سالی که آغاز بهار ۹۶ را برای تهیه‌کنندگان و مجریان تلویزیونی به یک ماراتن پرهیجان برای به نمایش درآوردن ایده ها و خلاقیت های شبکه های سیما تبدیل شده است و هر‌کدام سعی دارند تا به بهترین نحو اجرا و زمان بندی ویژه برنامه خود را به روی آنتن ببرند.
امسال نیز همانند سال‌های گذشته احسان علیخانی ۱۰ روز پیش از آغاز فصل بهار، با ویژه برنامه «سه ستاره» برنامه‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی را بر حسب نظر سنجی مردمی و طبق آرای مخاطبان به چالش می‌کشد.
سومین فستیوال تلویزیونی سه ستاره از شنبه ١۴ اسفند روی آنتن میرود. این برنامه با اجرا و تهیه کنندگی احسان علیخانی به مدت ٧ شب از شبکه سه سیما پخش و برترین های تلویزیون در یک نظرسنجی مردمی به رأی گذاشته میشود.

سه ستاره ٩۵ امسال هم با همان ویژگی دو دوره گذشته تولید و پخش میشود که کاندیداهای منتخب توسط هیات داوران که ترکیبی از نام های متفاوت در حوزه های مختلف هستند به مردم معرفی و توسط خود مردم انتخاب میشوند و در پایان نیز تندیس سه ستاره توسط  مخاطبان به برگزیده ها اهدا میشود.

یکی دیگر از ویژگی های سه ستاره ٩۵ برگزاری یک مشارکت جمعی است که به زودی جزییات آن رسانه ای و قرار است به وأسطه این پویش،  یک اتفاق مردمی رقم بخورد.

گفتنی است سه ستاره ٩۵ به تهیه کنندگی و اجرای احسان علیخانی از شنبه ١۴ اسفند درحالی از شبکه سه سیما روی آنتن میرود که بعد از پخش ٧ قسمت با یک وقفه هفت روزه ویژه برنامه سال تحویل از همین شبکه پخش خواهد شد.

اما شبکه یک نیز از این قافله عقب نمانده است و افشین حسین‌خانی تهیه کننده برنامه صبحگاهی شبکه یک از پخش ویژه برنامه «فرمول یک» با اجرای سید علی ضیا برای لحظات تحویل بهار ۹۶ خبر داد، که البته نهایی شدن اجرای سید علی ضیا و پخش ویژه برنامه «فرمول یک» برای تحویل سال، به نظر مدیران شبکه یک سیما بستگی دارد. البته باز هم به نظر می‌رسد این موافقت صورت گیرد و علی ضیا با برنامه‌ای ویژه، سال جدید را تحویل خواهد کرد.
در میان شبکه‌های سراسری سیما، شبکه‌های دو و پنج سیما که نوروز ۹۵ با اجرای احسان کرمی و ژیلا صادقی مهمان خانه‌های مردم شد، برای سال تحویل ۹۶ برنامه‌ای تاکنون اعلام نکرده است و در سکوت خبری مدیران این شبکه به استقبال نوروز می‌روند.
اما شنیده‌ها حاکی از این است که احسان کرمی، فرزاد حسنی و یا محسن آزادی، آغاز بهار ۹۶ را جشن بگیرند.
گفتنی است؛ دیگر شبکه‌های رسانه سیما نیز مانند چهار، نسیم، جام جم، قرآن و… نیز در تدارکاتی هستند که هرکدام در روزهای آتی اخبار خود را منعکس خواهند کرد.
سال گذشته شبکه جام جم با برنامه «نو بهار» به تهیه کنندگی مجتبی کشاورز و اجرای نیما کرمی و همسرش زینب زارع مهمان ایرانیان مقیم خارج بود و بعید نیست که برای سال جدید از این دو نفر استفاده شود.
منبع: باشگاه خبرنگاران
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ