کسب درآمد از تبلیغات کلیکی ایرانی (کدام سایت ها بهترند)

1

تبلیغات کلیکی یا ( PPC ) (payperclick) در مواردی تبلیغات جستجویی یا بازاریابی جستجویی نامیده می شود. PPC یک مدل تبلیغات اینترنتی می باشد که بوسیله موتورهای جستجو و برخی سایت ها مورد استفاده قرار می گیرد. شرکت ها و کسب و کارهای گوناگون می توانند تبلیغ خود را در گوشه ای از سایت ناشر قرار دهند و زمانیکه یک مشتری عبارت خاصی را در اینترنت جستجو می کند سایت های ناشر این وب سایت ها را در معرض دید شخص قرار می دهند. هر کلیک بر روی تبلیغ و لینک سایت به نمایش در آمده  هزینه ای را برای سایت تبلیغ دهنده دربر خواهد داشت.
مزیت این مدل تبلیغات اینترنتی این است که تبلیغ دهنده تنها زمانی که یک مشتری به سایت او ارجاع داده می شود، پول و هزینه پرداخت می نماید. نکته حائز اهمیت این است که این مشتری دقیقاً به دنبال محصولاتی می باشد که در سایت تبلیغ دهنده در معرض فروش گذاشته شده است و در اصطلاح به چنین مشتری “مشتری ترجیحی”گفته می شود.
این مدل تبلیغات به سرعت در میان کسب و کارهای بزرگ و کوچک رواج یافته و بر اساس آمار و نتایج بدست آمده بیش از نیمی از هزینه ای که بابت تبلیغات دیجیتال پرداخت می گردد مربوط به تبلیغات کلیکی می باشد.

میلیونرهای کلیکی کلاهبرداری تبلیغات کلیکی کسب درآمد از گوگل کسب درآمد از سایت کسب درآمد از اینترنت شبکه تبلیغ سایت های کسب درآمد اینترنتی تبلیغات کلیکی صبا ویژن تبلیغات کلیکی انتورک تبلیغات کلیکی تبلیغات کلیک یاب تبلیغات سایت تبلیغات بنری بهترین سایت کسب درآمد کلیکی
روش های PPCدو روش اولیه برای تبلغات کلیکی وجود دارد: نرخ ثابت و روش مزایده ای. به طور کلی آن چیزی که از اهمیت بالایی برخوردار می باشد این است که تبلیغ دهنده، همیشه باید مشتریان بالقوه ارجاعی را مورد توجه و بررسی قرار دهد. منظور از مشتریان بالقوه در این قسمت مشتریانی است که نوع آنها و پتانسیل فروشی که می توانند در وب سایت ایجاد نمایند، مورد توجه  قرار می گیرد.

PPC با نرخ ثابت 

در این روش، تبلیغ دهنده و ناشر تبلیغ، توافق می کنند به ازای هر کلیکی که خریدار به قصد خرید بر روی تبلیغ در سایت نمایش دهنده کلیک می کند، مبلغ ثابتی پرداخت شود. این روش توسط موتورهای جستجو که قابلیت خرید اینترنتی همراه با مقایسه قسمت ها را دارند نیز مورد استفاده قرار می گیرد. نوعاً ناشران این گونه سایت ها کارت هایی دارند که در آنها نرخ هزینه هر کلیک در مناطق مختلف وب سایت در آنها اشاره شده است. این مبالغ بر اساس محتویات مطالب صفحات خاص تعیین می شوند.

هزینه هر کلیک بر مبنای قیمت مزایده‌ای

هزینه هر کلیک بر مبنای قیمت مزایدهای، بیشترین کاربرد را دارد. در این روش، در حراجی های خصوصی که توسط صاحبان سایت های تبلیغ کننده کالا برگزار می گردد، تبلیغ دهندگان با یکدیگر به رقابت می پردازند. هر سه شبکه بزرگ تبلیغاتی Google Adwords، Yahoo! Search Marketing و Microsoft AdCenter از یک سیستم مزایده استفاده می کنند؛ که به تبلیغات دهندگان اجازه می دهند یک قیمت پیشنهادی برای مزایده تعیین کنند و یا هزینه هر کلیک را بر اساس میزان رقابت برای جستجو یک عبارت مشخص و خاص پیشنهاد دهند. Yahoo و Bing اخیراً برنامه های مستقل PPC خود را ادغام و تحت نظارت Microsoft Adcenter فعالیت می کنند.

میلیونرهای کلیکی کلاهبرداری تبلیغات کلیکی کسب درآمد از گوگل کسب درآمد از سایت کسب درآمد از اینترنت شبکه تبلیغ سایت های کسب درآمد اینترنتی تبلیغات کلیکی صبا ویژن تبلیغات کلیکی انتورک تبلیغات کلیکی تبلیغات کلیک یاب تبلیغات سایت تبلیغات بنری بهترین سایت کسب درآمد کلیکی
مزایای تبلیغات کلیکی:اولین مزیت تبلیغات کلیکی دسترسی سریع به بازار می باشد. در حالیکه چندین ماه زمان می برد تا یک سایت جایگاه مناسب خود را پیدا کند، با استفاده از تبلیغات کلیکی فقط چند ساعت زمان می برد تا مشتری ها به سایت شما سرازیر شوند.
مزیت دیگر تبلیغات کلیکی در جهت ایجاد بستری برای ارائه تبلیغات شرکت های کوچک و کار آفرینان در کنار شرکت های بزرگ می باشد. با تبلیغات کلیکی، تبلیغات شرکتهای کوچک می تواند بالا و یا زیر تبلیغ شرکت های بزرگ در صفحه سایت های ناشر ارائه گردد.
تبلیغات کلیکی به کسب و کارهای بزرگ و کوچک این امکان را می دهد تا بر روی مشتریان بالقوه خود (بر اساس نتیجه جستجوی آنها) کنترل کامل داشته و آنها را به صفحات ویژهای که قصد بازدید آنها را دارند هدایت کنند.
این نوع تبلیغات توانایی تجزیه و تحلیل تبلیغ دهنده را در جهت انتخاب کلمات مناسب برای جستجو افزایش می دهد.

میلیونرهای کلیکی کلاهبرداری تبلیغات کلیکی کسب درآمد از گوگل کسب درآمد از سایت کسب درآمد از اینترنت شبکه تبلیغ سایت های کسب درآمد اینترنتی تبلیغات کلیکی صبا ویژن تبلیغات کلیکی انتورک تبلیغات کلیکی تبلیغات کلیک یاب تبلیغات سایت تبلیغات بنری بهترین سایت کسب درآمد کلیکی

کلاهبرداری کلیکی چیست؟

کلاهبرداری کلیکی یک روش و رویکرد غیر قانونی است. این نوع از کلاهبرداری زمانی به وقوع می پیوندد که اشخاص بر روی آگهی تبلیغاتی (بنر و یا متنی) کلیک می کنند تا تعداد کلیک های قابل پرداخت به تبلیغ دهنده افزایش یابد. این کلیکهای غیر قانونی می تواند توسط اشخاص که بر روی لینک های مورد نظر کلیک می کنند، انجام شوند و یا توسط نرم افزارها و یا ربوت های آنلاین که برای کلیک بر بنرهای تبلیغاتی و یا لینک های متنی برنامه ریزی شده اند، انجام شوند. تحقیقات نشان می دهد که کلاهبرداری کلیکی توسط اشخاصی انجام می شود که از آن برای افزایش درآمد بنرهای تبلیغاتی شخصی خود استفاده می کنند. بعضی از شرکت ها از این روش برای خالی کردن بودجه تبلیغاتی شرکت های رقیب خود استفاده می کنند.

کلاهبرداری کلیکی زمانی اتفاق می افتد که یک فرد هدف های زیر را دنبال می کند:
الف) کسب سود
ب) تهی کردن بودجه تبلیغاتی شما
ج)هر دو مورد

نتایج کلاهبرداری کلیکی برای صاحبان مؤسسات کوچک ویران کننده می باشد و خرج زیادی روی دست تبلیغات دهندگان، که بودجه های کلانی در اختیار دارند، می گذارد.

سایت های کسب درآمد کلیکی

هنگام گشت و گذار در اینترنت شاید بارها با پیغام “کسب درآمد از اینترنت” و یا “کسب درآمد از راه کلیک” مواجه شده باشید. شیوه فعالیت این سایت ها بدین گونه است که افراد را با وعده کسب درآمد تشویق به کلیک کردن روی تبلیغات می نمایند. بدین صورت که هر فرد با کلیک بر روی تبلیغات مبلغ مشخصی به حسابش واریز می گردد. هنگامی که فعالیت این سایت ها را مورد بررسی قرار می دهیم، متوجه می شویم که این نوع فعالیت ها، همان طور که پیشتر اشاره شد، در تضاد کامل با ماهیت PPC یا پرداخت در ازای هر کلیک، می باشد.

آن چیزی که روشن و واضح است این است که سایت های تبلیغ دهنده به قصد افزایش مشتری های ترجیحی و یا افزایش فروش خود اقدام به انجام تبلیغات اینترنتی PPC می نمایند. در حالی که در این سایت ها افراد مراجعه کننده به سایت تبلیغ دهنده در واقع یک مشتری ترجیحی نمی باشند و صرفاً جهت کسب درآمد، کلیک می کنند، در زیر به برخی از معایب این سایت ها اشاره می کنیم:
• عدم مراجعه بسیاری از افراد به این گونه سایت ها جهت ارائه تبلیغات
• عدم افزایش فروش سایت تبلیغ دهنده
• به سرعت بودجه تبلیغاتی سایت ها به اتمام می رسد.
• نداشتن رتبه و رده مناسب در موتورهای جستجوی اینترنتی
• ناتوانی سایت های تبلیغ دهنده جهت تجزیه و تحلیل آماری مشتریان و متعاقب آن عدم بهینه سازی سایت

 **************

در واقع تبلیغات کلیکی ساختار ساده ای دارد به این ترتیب که وب سایت یا محصول شما را در وب سایت های طرف قرارداد خود نمایش میدهد و براساس تعداد کلیکی که برروی بنر شما میشود از بودجه تبلیغاتی شما کسر میکند.

دقیقا نمیدونم اولین سرویسی که تبلیغات کلیکی رو شروع کرد اما یکی از معروفترین و قدیمی ترین سرویس ها سرویس گوگل ادوردز هست. در اکثر سرویس های کلیکی اکثر کاربرانی که وب سایت های پربازدید دارند میتونند به عنوان نمایش دهنده تبلیغات با سرویس تبلیغات کلیکی همکاری کنند و به ازای هرکلیکی که بروی بنرها میشود درصدی از سرویس تبلیغاتی دریافت کنند.

در ایران هم سرویسهای مشابه بسیاری وجود دارند مانند : آنتورک ، صباویژن ، کلیک یاب و …

معمولا این چنین سرویس ها امکانات ویژه ای هم برای تبلیغ دهندگان فراهم میکنند مثلا : نمایش موضوعی ، نمایش در ساعات خاص و…

نظر شما در این باره چیست؟ نظرات و تجربیات خود را در پایین همین مطلب با ما و دیگران در میان بگذارید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. ali می گوید

    سلام به عنوان نمایش دهنده تبلیغات از دادن تبلیغات به سایت اینتورک راضی نبودم بیدلیل کلیک ها رو حذف می کردن و وقتی باهاشون تماس می گرفتم یم گفتن شما باید منابع غیر معتبر رو شناسایی کنید در حالی که خودم و افراد گروه هیچ کدم رو تبلیغات کلیک نکرده بودن بنظرم همشون … و ترجیح دادم سایتم بدون تبلیغات باشه تا یه مشت …بردار از سایتم کسب درآمد کنن