عکس جالب حاج “محمدرضا طاهری” مداح معروف از لحظه شهادت

1

به گزارش ساتین و به نقل از عقیق : ساعتی پس از شهادت شهید محمد بهروز لایقی، حاج محمدرضا طاهری که در آن ایام در واحد تبلیغات گردان شهادت لشگر ۲۷ محمد رسول الله(ص) مشغول فعالیت بوده است، تصویری را از پیکر مطهر این شهید به ثبت می‌رساند.

عکس لحظه شهادت عکس شهید عکس شهادت شهید محمد بهروز لایقی حاج محمدرضا طاهری بیوگرافی حاج محمدرضا طاهری

شهید محمد بهروز لایقی؛ قاری قرآن، بسیجی نمونه و ذاکر با اخلاص اهل بیت(ع)، یکی از رزمندگان شجاع جبهه اسلام در سال‌های دفاع مقدس ملت ایران، که در عملیات والفجر ۸ در بهمن سال ۱۳۶۴، مجروح شده بود پس از بازگشت به تهران و بهبودی مجروحیت، دوباره به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل بازگشت.

وی در نبرد کربلای ۵ که با رمز یا زهرا(س) در دی ماه سال ۱۳۶۵ انجام شد همراه با دیگر رزمندگان لشگر ۲۷ محمد رسول الله(ص)، در گردان شهادت به فرماندهی سردار شهید جواد صراف در منطقه عملیاتی شلمچه و در کانال پرورش ماهی، به مقابله با دشمن و دفاع از میهن اسلامی می‌پرداخت.

عکس لحظه شهادت عکس شهید عکس شهادت شهید محمد بهروز لایقی حاج محمدرضا طاهری بیوگرافی حاج محمدرضا طاهری

این شهید والامقام که ارادت خاصی به ساحت مقدس حضرت صدیقه طاهره، فاطمه الزهرا(س) داشت، در این عملیات و به هنگام نبرد با دشمن، در اثر اصابت ترکش به بازو و پهلویش در ۲۵ دی سال ۱۳۶۵ به شهادت رسید.

تصاویری که در پیش روی خود مشاهده می‌کنید، ساعتی پس از شهادت شهید محمد بهروز لایقی، توسط دوربین عکاسی مداح اهل بیت(ع)، حاج محمدرضا طاهری که در آن ایام در واحد تبلیغات گردان شهادت، لشگر ۲۷ محمد رسول الله(ص) مشغول فعالیت بوده است، از پیکر مطهر این شهید به ثبت رسیده است:

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. الله اکبر می گوید

    سلام بر شهدا
    شهیدان افتخار بزرگ ارام لبخند بهشت

    مرگ بر فتنه های مرگ بر زن زندگی ازادی مرگ بر رسانه ماهواره زبان فارسی مرگ بر منافق
    مرگ بر امریکا مرگ بر انگلیس مرگ بر اسرائیل مرگ بر عربستان مرگبر کومله

    اعتراض زن ازادی روز قیامت حساب سنگین گناه غذاب اتش همیشه اتش گریه هست .فراموش نیست
    پلیس شهیدان ومدافع امنیت مظلوم مبارکت