اولین خودرو پژو ۲۰۰۸ در ایران خودرو مونتاژ شد + عکس

0

پس از مدتها حدس و گمان در مورد اینکه نسخه تولیدی پژو ۲۰۰۸ در ایران‌خودرو نمونه قدیمی یا فیس‌لیفت آن است بالاخره اولین دستگاه از این خودرو از خط تولید خارج شده و مشخص شد نسخه جدید پژو ۲۰۰۸ شرکت ایکاپ همان نمونه نمایش داده شده در نمایشگاه بین‌المللی تهران می‌باشد.

ایران خودرو که در قرارداد خود با شرکت پژو فرانسه برنامه مونتاژ و واردات پژوهای جدید در ایران را بر عهده دارد، به صورت قطعی مشخص شد که تولید رسمی پژو ۲۰۰۸ جدید را از صبح امروز آغاز نموده است.

مشخصات پژو 2008 مشخصات Peugeot 2008 ثبت نام پژو 2008 اخبار ایران خودرو

این خودرو با موتور توربو ۱۶۳ اسب بخاری ۱.۶ لیتری عرضه می‌شود و طبق گفته مدیران شرکت ایران خودرو در حدود ۹۰ میلیون تومان قیمت این خودرو خواهد بود.

پژو ۲۰۰۸ نیوفیس از یک گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته با فناوری QUICK SHIFT بهره می‌برد.

پژو ۲۰۰۸ فیس لیفت در فاز اول با تیراژ تولید حدودی سه هزار دستگاه به بازار عرضه می شود و ثبت نام آن از اوایل اردیبهشت ۹۶ آغاز می شود. همچنین تحویل این خودرو برای اواخر بهار سال ۹۶ پیش بینی شده است. پژو ۲۰۰۸ فیس لیفت تولید داخل، به موتور ۱.۶ لیتری توربو ۱۶۳ اسب بخار و گیربکس شش سرعته اتوماتیک مجهز است.

مانیتور، دوربین و سنسور پارک عقب، سیستم تهویه دوگانه اتوماتیک، تودوزی پارچه، ۶ کیسه هوا، کروزکنترل و محدود کننده سرعت، شیشه ها و آینه های برقی و… از جمله آپشن‌های اصلی پژو ۲۰۰۸ نیوفیس است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ