ماجرای درگیری لفظی وزیر بهداشت با فرماندار بدره (مراد حاصلی)

0

وزیر بهداشت با وجود تکذیب درگیری با فرماندار بدره، از او عذرخواهی کرد تا مشخص شود که تکذیب اولیه ماجرا صحت نداشته است!
به گزارش صراط، روز گذشته حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت در پی اظهارات فرماندار بدره نسبت به کمبود امکانات بهداشتی، وی‌‌ را تهدید به برکناری کرد.
بر این اساس، زمانی که مردم و مسئولان شهرستان بدره از وزیر بهداشت درخواست احداث بیمارستان را داشتند مراد حاصلی فرماندار بدره نیز به برخی از مشکلات حوزه بهداشت و درمان و کمبود پزشک در بدره اشاره کرد و از وزیر بهداشت خواست که برای مشکلات چاره‌اندیشی کند اما وزیر بهداشت پاسخ داد که شما خودتان نماینده دولت هستید و باید مشکلات را پیگیری و برطرف کنید. او همچنین احداث بیمارستان در این شهرستان را به دلیل جمعیت کم آن ناممکن دانست.

در نهایت بین فرماندار بدره و وزیر بهداشت درگیری لفظی پیش می‌آید که این درگیری ‌با وساطت استاندار ایلام پایان می‌یابد. در جریان این درگیری، وزیر بهداشت از لفظ “بیشعور” استفاده کرد که با واکنش های فراوان در شبکه های اجتماعی روبرو شد.
پس از این درگیری، وزارت بهداشت اصل ماجرار را تکذیب کرد! این در حالی بود که فیلم توهین وزیر بهداشت در شبکه های اجتماعی دست به دست می شد.
ظاهرا این فیلم برای وزیر بهداشت چاره ای باقی نگذاشت جز اینکه ضمن عذرخواهی از فرماندار بدره، صوت آن را هم در شبکه های اجتماعی منتشر کند.
اکنون سوال اینجاست که اگر اصل ماجرا بر اساس اعلام وزارت بهداشت کذب بوده، وزیر بهداشت دقیقا از چه چیزی عذرخوواهی کرده است؟ به همین صورت اگر ماجرای درگیری و توهین، صحت داشت، چرا وزارت بهداشت اصل آن را تکذیب کرد؟

دانلود فیلم درگیری لفظی  وزیر بهداشت با فرماندار بدره

منبع : صراط نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ