زنده شدن مادر با گریه های نوزادش +عکس

0

زنده شدن مادر با شنیدن صدای گریه نوزاد داستانی بود که زن جوان در مصاحبه با دیلی نیوز آن را بازگو کرد.

زوج هایی که برای تولد نوزادان بیمارستان و زایشگاه می روند با خود روزها ایران پس از قبول می کنند که با عضو جدید خانواده شان به خانه بازگشتند.

“تندرا دو باوس” ۳۱ ساله مثل همه مادرهای دیگر بعد از ماه ها انتظار برای زایمان آماده می شود که پزشک در هفته ۳۰ بارداری به او گفت که باید به سرعت برای سزارین آماده شود.

از قرار معلوم وضعیت جسمی مادر نامناسب بود به همین دلیل پزشک قبل از جراحی به او گفت که تنها ۳۰ درصد شانس زنده ماندنش وجود دارد.

زن جوان پذیرفت تا با نجات جان نوزاد است خودش را به خطر بیاندازد. پس از شنیدن این واقعیات به خانه بازگشت و برای همسر خود یادداشتی نوشت و بعد از شرح وضعیت جسمی اش از او خواست تا بعد از مرگش پرستار خوبی برای مراقبت از دخترشان استخدام کند.

نوع زایمان او به صورت اورژانسی برای جراحی سزارین آماده شود و با کمک دستگاه های مخصوص لحظه به لحظه علائم حیاتی اش چک می شد ، بی حسی موضعی روشی بود که پزشک به دلیل وضعیت وخیم قلب مادر انتخاب کرده بود.

همه چیز مرتب بود تا اینکه پزشک جراح قصد داشت نوزاد را از رحم مادر خارج کند قلب و تنفس مادر متوقف شد ، در آن شرایط تیم پزشکی نمی توانست کاری به جز نجات جان نوزاد انجام دهد ، جراحی ادامه پیدا کرد و نوزاد به سلامت متولد شد .

پزشک و پرستاران بلافاصله به سراغ مادر رفتند درحالیکه پزشکان برای احیای او تلاش می کردند پرستار مثل تمام زایمان ها با ابزار مخصوص گلوی نوزاد را باز کرد تا برای اولین بار گریه کند .

مثل یک معجزه به محض آنکه نوزاد شروع به گریه کردن کرد قلب و نفس مادر دوباره شروع به حرکت کرد ، زن جوان چشمانش را باز کرد و در حالیکه انگار خودش هم باور نداشت به نوزادش نگاه کرد ، مثل هر مادری که با گریه ی نوزادش نگران می شود و به سمتش می رود.

مادر به علت مشکل قلبی و نوزاد به دلیل وزن کم و ضعف جسمی مدتی تحت مراقبت های ویژه بودند تا اینکه هر دو به سلامت راهی خانه شدند.

معجزه پزشکی عمل سزارین زنان و زایمان زایمان عجیب

عکس مادر و نوزاد ماجرای معجزه در زایمان

منبع : نمناک
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ