کامیون بعد سقوط از پل بزرگراه فتح ، متلاشی شد! +تصاویر

0

راننده خودروی کامیونت، پس از سقوط خودرو از روی پل روگذر و متلاشی شدن خودرویش به‌طور معجزه‌آسایی جان سالم به در برد.

 ساعت ۱۵:۰۲ روز گذشته سقوط یک دستگاه کامیونت از روی پل روگذر در مسیر غرب به شرق بزرگراه فتح، زیر پل دپو به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه ۵۹ آتش‌نشانی با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران به محل حادثه اعزام شدند.

حمید موسایی؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزامی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه کامیونت حامل بار آسفالت در حال عبور از روی پل روگذر بوده که به علت نامشخصی از مسیر اصلی خارج شده و پس از برخورد با موانع کنار پل و شکستن آن، به پایین و به داخل بزرگراه فتح سقوط کرده بود.

عکس معجزه عکس سقوط خودرو حوادث واقعی حوادث تهران

وی با بیان اینکه راننده میانسال در اتاقک کامیونت گرفتار شده بود، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در زمان سقوط این خودرو، هیچ وسیله نقلیه‌ای در حال عبور از زیر پل نبود.

عکس معجزه عکس سقوط خودرو حوادث واقعی حوادث تهران

این فرمانده آتش نشانی تصریح کرد: نیروهای آتش‌نشانی بی‌درنگ پس از قطع جریان برق خودرو و نصب علائم هشداردهنده در اطراف محل حادثه، راننده میانسال را از اتاقک متلاشی شده کامیونت خارج کرده و وی را برای انجام معاینات پزشکی تحویل عوامل اورژانس دادند.

عکس معجزه عکس سقوط خودرو حوادث واقعی حوادث تهران

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی و انتقال قطعات خودرو کامیونت به حاشیه بزرگراه، محل را برای بررسی علت وقوع حادثه به عوامل پلیس راهور تحویل دادند.

عکس معجزه عکس سقوط خودرو حوادث واقعی حوادث تهران

منبع : تسنیم

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ