سریال «پنج دری» از امشب در تلویزیون +بازیگران

0

نخستین قسمت از مینی سریال نوروزی «پنج دری» به کارگردانی حسین دارابی از امشب ۲۸ اسفندماه همزمان با میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) و روز مادر روی آنتن رسانه ملی می‌رود.

جدول پخش شبکه پنج بازیگران سریال پنج دری

به گزارش فارس، نخستین قسمت از این مجموعه با عنوان «حس مادری» است که قرار است از شبکه های مختلف رسانه ملی پخش شود.

فیلمبرداری مینی سریال «پنج دری» به کارگردانی حسین دارابی امروز در خانه قاجاری محله فهادان شهر یزد به پایان رسید و مراحل فنی قسمت آن بطور همزمان در حال انجام است.

حسین دارابی کارگردان این سریال که پیش از این با تولید فیلم های کوتاه متعددی از جمله «علمک»، «دایو»، «چشم به راه» و… در عرصه فیلم کوتاه شناخته شده بود، برای نخستین تجربه سریال سازی خود به سراغ شهر تاریخی یزد رفته و قرار است قصه آدم های خود را در بستر یک خانه قدیمی روایت کند.

«پنج دری» داستان یک خانواده پرجمعیت یزدی است که در فضایی طنز و شیرین روایت می شود. در این سریال از بازیگران بومی استان یزد استفاده شده است.

این مجموعه محصول مشترک باشگاه فیلم سوره و مرکز بسیج سازمان صداوسیما است که در ۱۰ قسمت کوتاه تولید می شود و قرار است در ایام عید نوروز ۹۶ هرشب از شبکه های مختلف رسانه ملی برای مخاطبان پخش شود.

دارابی می کوشد در این مینی سریال در هر قسمت، یکی از مسائل اجتماعی، سیاسی و دینی جامعه را با رویکردی فرهنگی و در قالب داستانی کوتاه و جذاب به مخاطب ارائه نماید.

جدول پخش شبکه پنج بازیگران سریال پنج دری

لیست کامل عوامل سریال «پنج دری» عبارتند از:

کارگردان: حسین دارابی،

تهیه کننده: محسن غلامزاده مهرآبادی،

سرپرست نویسندگان: حسین حقیقی،تیم نویسندگان: حسین حقیقی، مهدی طاهر، حسین دارابی، یاسین پورعزیزی،

بازیگران: صاحب حائری زاده، رضا ادهمی، اصغر باروتکوب زاده، علیرضا حائری زاده، سجاد اسماعیلی، فاطمه مجیبیان، لیلا جعفریان، فاطمه آخوندی زاده، حسام حائری زاده، احلام برزگر، مهرسام حائری زاده،

مدیر فیلمبرداری: احسان دادرس، تدوین: سیاوش کردجان، طراح صحنه و لباس: محمدرضا رضایی، طراح چهره پردازی: محمدمهدی هدایتی، صدابردار: علی عبدالحسینی، صداگذار: مهدی جمشیدیان، موسیقی: امید روشن بین، دستیار کارگردان و برنامه ریز: سمیه کریمی، مدیر تولید: کریم غلامزاده مهرآبادی، مجری طرح: باشگاه فیلم سوره، محصول باشگاه فیلم سوره و مرکز بسیج سازمان صداوسیما.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ