طالع بینی سال خروس ۹۶ ،سال خروس چه سالی است؟ +اتفاقات سال خروس

0

سال ۹۶ با سمبل خروس از راه می رسد و اتفاقاتی پیش روی شما است، همه ساله پیشگویان برخی موضوعات و اتفاق‌ها را پیش‌بینی می‌کنند که دانستن برخی از آن‌ها خالی از لطف نبوده و حتی نوید بخش خبرهای خوش بسیاری است.

 در چرخه ۱۲ ساله سمبل سال‌های چینی خروس دهمین جایگاه را به خود اختصاص داده و ۱۹۲۱، ۱۹۳۳، ۱۹۴۵، ۱۹۵۷، ۱۹۶۹، ۱۹۸۱، ۱۹۹۳، ۲۰۰۵، ۲۰۱۷، ۲۰۲۹ سال‌هایی هستند که اسم خروس یدک می‌کشیدند.

متولدین سال خروس فال سال خروس فال سال 96 طالع بینی سال خروس طالع بینی سال 1396 شخصیت شناسی سال 96 نماد چه حیوانی است تقویم 96 اتفاقات سال خروس

خروس مظهر وفاداری و وقت شناسی است. برای گذشتگان، خروس حکم ساعت زنگ‌دار را داشت و فریاد خروس برای آن‌ها معنی آغاز صبح و شروع به کار می‌داد. در فرهنگ چینی، یکی دیگر از معنای نمادین خروس دور شدن بدی‌ها و ارواح شیطانی است.

نشان‌های خوش شانسی برای متولدین سال خروس
عددهای خوش شانس: ۵، ۷، ۸
رنگ خوش شانسی: طلا، قهوه ای، زرد مایل به قهوه ای، زرد
گل‌های خوش شانسی: گلایول، گل بی‌صبر زینتی یا گل حنا، گل تاج خروس
جهت خوش شانسی: غرب، جنوب غربی، شمال شرق

شخصیت متولدین سال خروس

افراد متولد در سال خروس با توجه به زودیاک چینی بسیاری از ویژگی‌های بسیار عالی مانند صداقت، سادگی و بی آلایشی، اجتماعی بودن و افکار بلند پروازانه را همراه داشته و اغلب آن‌ها جزو خوش‌تیپ‌ترین افراد دنیا هستند و در زندگی روزمره، به ندرت به دیگران تکیه می‌کنند.
نقاط قوت متولدین سال خروس:
مستقل و توانا بودن، گرم و مهربان، عزتمند، سریع الفکر
نقاط ضعف متولدین سال خروس:
بی تاب و حوصله، انتقادی و کمی خودخواه
با پاکت پول قرمز خوش شانسی را هدیه دهید
یکی از سنت بسیار سرگرم کننده در سال نو چینی هدیه دادن پول در یک پاکت قرمز کوچک است که بر اساس باور چینی‌ها خوش شانسی می‌آورد.خوشبختی به شما چشمک می‌زند
در سال خروس براساس زودیاک چینی در سال خروس درهای بدبختی با تلاش و صبر به روی شما بسته شده و خوشبختی انتظارتان را می‌کشد. در این سال سعی کنید راه‌های ثابت شده و مطمئن برای کسب پول و ثروت را انتخاب کرده و از سرمایه گذاری ریسک پذیر دوری کنید.این رفتار‌ها شما را در سال خروس موفق می‌کند
در خروس سال، با کمی توجه به ویژگی‌ها اخلاقی متناسب با این سال مانند وفاداری، تعهد، کار سخت و تلاش، توجه به خانواده زندگی به شما لبخند زده و دریچه‌های موفقیت و خوشبختی به رویتان باز می‌شود.

عنصر سال خروس را بشناسید
با نگاه به خروس عنصر سال را می‌توان حدس زد. زودیاک چینی انرژی‌ها سال خروس را با عنصر آتش معرفی می‌کنند، آتش بیانگر گرما درونی، بینش، بصیرت وآرامش در حریم خصوصی و روابط خانوادگی است.

هفته‌های کلیدی برای کارهای حیاتی در سال خروس
انرژی در طول سال دچار تغییر و تحول می‌شود به همین دلیل بهتر است پروژه‌ها را دو هفته آغازین از هر فصل سال خروس شروع کنید، همچنین هفته‌های آخرفصل زمان ثبات انرژی و تثبیت شدن کار‌ها است.

مد زرق و برق دار در سال خروس
با توجه به ویژگی خروس که دوست دارد حرکات نمایشی انجام دهد و زیبایی خود را به رخ دیگران بکشد، در این سال مدهای زرق و برق دار باب شده و لباس‌های این چنین را بیشتر تن هنرپیشه‌ها و مدل‌ها می‌بینید.

جواهر‌ها و لباس‌های شما در سال خروس

برای جریان انرژی مثبت بهتر است طلا، جواهرو لباس خود را انتخاب به عنصر سال توجه و انرژی توجه کرد.

بر اساس فنگ شویی به جهت تعادل انرژی، باید رنگ عنصر سال در خانه جریان داشته باشد. در سال خروس باتوجه به عنصر آتش بهتر است اشیا و وسایل دکوری خانه به رنگ قرمز، قرمز مایل به قهوه‌ای و خرمایی را به کار ببرید.

برای طلا و جواهر از رنگ عنصر زمین یعنی زرد و قهوه‌ای آسفالریت استفاده کنید. البته باید توجه داشته باشید در سال خروس کمتر سراغ لباس‌ها به رنگ قرمز و جواهراتی به رنگ گیلاس، یاقوت و الماس قرمز، گارنت، رودوکروزیت بروید.

سال خروس، بهترین زمان برای ازدواج و روابط عاشقانه
اگر مجرد هستید، سال جدید بهترین زمان برای شروع یک زندگی و رابطع عاشقانه است، البته کسانی که دوران نامزدی را سپری می‌کنند، احساسات عاشقانه زوجین ممکن است دچار تغییر و تحول شود، در اغلب افراد به دلیل اینکه سمبل این سال آتش است حرارت و گرمی عشق بیشتر می‌شود، اما مراقب باشید ممکن است آتش خشم به ناگه زبانه کشیده و عشق شما رانابود کند، پس بیشتر مراقب زندگیتان باشید.

سال خروس به دلیل چرخه انرژی آن برای نامزدها، سال فرخنده‌ای برای عروسی گرفتن است، البته در چین و اغلب کشورهای آسیایی شرقی رنگ سنتی لباس عروسی، قرمز و هم خوان با سمبل آتش سال جدید است.
منبع : باشگاه خبرنگاران
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ