تصادف مرگبار مینی بوس و اتوبوس در جاده تبریز / ۶ تبعه ترکیه کشته شدند

0

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا جزئیات تصادف اتوبوس با مینی‌بوس حامل اتباع ترکیه را اعلام کرد.

سرهنگ نادر رحمانی گفت‌: حوالی ساعت ۶:۳۵ بامداد در کیلومتر ۴۰ محور خوی استان آذربایجان شرقی یک دستگاه اتوبوس «مان» با مینی‌بوس فورد حامل اتباع کشور ترکیه برخورد کرد.

وی افزود: متاسفانه در این حادثه ۶ تن از اتباع کشور ترکیه کشته شدند.

حوادث تبریز تصادف اتوبوس اخبار تصادف

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان این که حادثه مذکور ۷ مجروح نیز به همراه داشت گفت: مجروحان اتباع ایرانی و ترکیه‌ای هستند که توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

سرهنگ رحمانی تصریح کرد: برابر گزارشات اولیه ماموران پلیس‌راه علت این حادثه خستگی و خواب‌آلودگی راننده اتوبوس «مان» بوده است.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: همچنین در حادثه دیگری که برای یک دستگاه اتوبوس ولوو در کیلومتر ۱۵ محور زاهدان – بم استان سیستان و بلوچستان رخ داد، یک تن مجروح شدند.

وی در تشریح این حادثه گفت: اتوبوس مذکور از زاهدان به سمت شهرستان زهک با ۲۰ سرنشین در حال حرکت بود که به علت تخطی راننده از سرعت مطمئنه واژگون شد.

سرهنگ رحمانی به حادثه سوم در سال جدید اشاره کرد و افزود: بر اثر برخورد یک دستگاه پراید با شیئ ثابت در کیلومتر ۳۵ محور لاهیجان – لنگرود استان گیلان متاسفانه ۲ تن کشته و ۳ تن مجروح شدند که علت این حادثه نیز تخطی از سرعت مطمئنه بوده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ