هزینه اقامت مسافران قشم در چادر ۲۰ هزار تومان

0

یک مقام مسئول در ستاد اجرایی خدمات سفر قشم درباره حداقل هزینه اقامت در این جزیره گفت: نرخ نصب چادر در کمپ پارک‌ها برای هر شب ۱۰ هزار تومان و هزینه نصب چادر در معابر عمومی ۲۰ هزار تومان است.

مرتضی شیخ زاده در گفت‌وگو با ایلنا با اشاره به برنامه های نوروزی جهت رفاه حال مسافران، اظهار داشت: شروع برنامه‌های ستاد تسهیلات سفر برای ایام نورزو از ۲۵ اسفند ماه شروع شده و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد و برنامه متنوعی در جهت خدمات رسانی به مسافران نوروزی در نظر گرفته‌ایم.

سفرهای نوروزی دیدنیهای قشم اسکان مسافران نوروزی اخبار قشم

وی درباره هزینه‌های سفر هر نفر به منطقه آزاد قشم در ایام نوروز سال گذشته گفت:  سرانه هزینه هر مسافر برای سازمان منطقه آزاد قشم چیزی حدود ۱۵۰ هزار تومان است که این مبلغ شامل استفاده از آب، سرویس بهداشتی، ساماندهی فضای عمومی و …  می شود.

رییس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی و سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم درباره حداقل هزینه مردم در سفر به این جزیره ادامه داد: به ازای هر شب هزینه نصب چادر در کمپ پارک های جزیره ۱۰هزار تومان و هزینه نصب چادر در معابر عمومی ۲۰ هزار تومان است.

شیخ زاده افزود: ۹ کمپ در نقاط ساحلی جزیره قشم برای مسافران نوروزی تعبیه شده است که دارای امکانات رفاهی از جمله آب شیرین، برق، نمازخانه، پارکینگ، حمام و سرویس بهداشتی و … هستند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ