تنها نابینای نهاد ریاست‌جمهوری هم اخراج شد !

0

به گزارش ساتین ، فاطمه آلیا در گفت‌ وگو با خانه ملت، عملکرد برخی نهادهای زیرمجموعه ریاست جمهوری خلاف شعارهای انتخاباتی رئیس جمهور خواند وتوضیح داد: شغل اپراتوری در سازمان‌های دولتی به صورت انحصاری در اختیار نابینایان است، اما متأسفانه هفته گذشته شاهد اخراج تنها نابینای شاغل در نهاد ریاست جمهوری بودیم.

نماینده مرد تهران، ری، شمیرانات واسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: دکتر روحانی تنها نامزد انتخابات ریاست جمهوری بود که در شعار‌های انتخاباتی خود حمایت از معلولان را در اولویت قرار داده بود اما متأسفانه به تازگی شاهد عملکردی خلاف آنچه بیان شده از جانب نهادهای زیرمجموعه ریاست جمهوری بودیم.

وی افزود: از طرف دیگر همواره شاهد استقبال رئیس‌جمهور از نقد منصفانه بوده‌ایم اما در کمال ناباوری خبرنگار نابینای نشریه ایران سپید به خاطر انتقادات خود از کار برکنار شد که بررسی این موضوعات نیازمند رصد عملکرد نهادهای زیرمجموعه ریاست جمهوری از طرف شخص رئیس‌جمهور است.

این نماینده مردم در مجلس نهم، تأکید کرد: طبق قانون باید ۳ درصد از کارکنان هر سازمان دولتی از اقلیت معلولان انتخاب شوند و انتظار این است که اگر استخدام جدیدی از معلولان به عمل نمی‌آید از شمار شاغلان نیز کاسته نشود.

رئیس فراکسیون حمایت از معلولان مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه بحث حمایت از معلولان نوعی فرهنگ است، ادامه داد: باید به حمایت از معلولان به‌عنوان یک وظیفه انسانی نگاه کرد نه یک شعار تبلیغاتی، حمایت از معلولان تاریخ مصرف تبلیغاتی ندارد و نباید از معلولان استفاده ابزاری کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ