جزییات انفجار وحشتناک در خیابان میرداماد تهران +عکس

0

لحظاتی قبل صدای انفجار مهیبی در خیابان میرداماد تهران شنیده شد.

در این حادثه یک ساختمان (تجاری) دو طبقه ریزش کرده است.

با گذشت دو دقیقه از این حادثه نیروهای آتش نشانی در محل حضور یافته اند اما با وجود اینکه خبرنگار جام جم آنلاین بلافاصله بعد از شنیده شدن صدای انفجار به اورژانس اطلاع داده بود بعد از سی دقیقه نیروهای اورژانس به محل آمدند.

حوادث تهران انفجار ساختمان انفجار در تهران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران جزئیات حادثه انفجار در خیابان میرداماد را تشریح و از خروج دو نفر از زیر آوار خبر داد.

جلال ملکی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه ساعت ۱۴:۰۲ امروز انفجاری در خیابان شنگر واقع در خیابان میرداماد رخ داد اظهار کرد: بلافاصله سه ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: یک سوپرمارکت قدیمی به وسعت ۵۰ متر که یک نیم طبقه ۱۰ متری در طبقه دوم داشت دچار انفجار شدید شده بود و علاوه بر دیوارهای کناری و تمام اجناس داخل مغازه، بخشی از سقف نیز تخریب شده بود. همچنین در جنب این سوپرمارکت یک مغازه مبلمان‌فروشی قرار داشت که دچار آسیب‌هایی شده و شیشه‌هایش فروریخته بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه در دقایق اولیه دو مرد یک نفر دچار سوختگی و دیگری دچار مصدومیت شده و تحویل اورژانس شدند گفت: با این حال اطلاعات اولیه حاکی از آن بوده که دو نفر دیگر نیز در زیر آوار محبوس هستند. بنابراین نیروهای ما بلافاصله آوار برداری در چند نقطه را شروع و در نهایت یک زن ۳۵ ساله و یک مرد ۴۰ ساله را که وضعیت جسمانی وخیمی داشتند از زیر آوارها خارج کردند.

ملکی ادامه داد: اکنون نیروهای ما مشغول ایمن‌سازی و جست و جوی پایانی هستند و بررسی های اولیه نشان می‌دهد نشت گاز و ایجاد شعله و جرقه علت وقوع این انفجار بوده است.

 حوادث تهران انفجار ساختمان انفجار در تهران

حوادث تهران انفجار ساختمان انفجار در تهران حوادث تهران انفجار ساختمان انفجار در تهران

حوادث تهران انفجار ساختمان انفجار در تهران

حوادث تهران انفجار ساختمان انفجار در تهران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ