ناگفته های علی ربیعی از علت فوت شدن همسر و فرزندش

4
علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در برنامه تلویزیونی با بیان اینکه سال ۸۵ همسر و سال ۸۶ فرزندش فوت کردند، گفت:  گاهی اتفاقاتی رخ می‌دهد که فکر می‌کنید که دیگر زندگی برای‌تان مفهومی ندارد، من در آن دوران سخت، بیکار هم شده بودم.
همسر علی ربیعی نرگس حسین زاده فرزند وزیر علت مرگ فرزند علی ربیعی خانواده علی ربیعی بیوگرافی علی ربیعی
وی اضافه کرد: از بیماری سرطان همسرم دیر مطلع شدیم اما هرچه داشتیم گذاشتیم و مراحل معالجه او را به طور کامل انجام دادیم، اما متاسفانه او فوت کرد.
ربیعی در خصوص فوت فرزندش نیز اظهار کرد: ماه رمضان عابربانکم را به پسرم دادم تا به دوستانش در فرحزاد افطاری بدهد، باتوجه به اینکه عادت داشتیم تا خوردن شام را به ساعت های پایانی شب موکول کنیم به او گفتم: افطار که کردی شام را بیا خانه تا با هم بخوریم.
وی ادامه داد: ساعتها از اذان گذشت و خبری از فرزندم نشد، به فرحزاد مراجعه کردم و هرچه گشتم او را پیدا نکردم. اتفاقی به کلانتری رفتم، آنها گفتند فردی را که تصادف کرده بود، لحظاتی پیش به بیمارستان حضرت رسول اکرم انتقال دادیم؛ با توجه به اینکه عابربانک من در جیب او بود فرزندم را به نام “علی ربیعی” در بیمارستان پذیرش کرده بودند، او ۲۱ روز در بیمارستان در کما بود و بعد فوت کرد.
وزیر کار  اضافه کرد: بعد از گذشت یکسال از این حادثه راننده ای که با فرزندم برخورد کرده بود خود را به کلانتری معرفی کرد و دادگاهی شد که من با بخشیدن او،مانع از به زندان رفتنش شدم.
به گزارش میزان، ربیعی خاطر نشان کرد: با توجه به مسئولیتم در جامعه معتقد بودم که این فرد که در خیابان لایی می کشد را ما تولید کردیم و از سیاست های غلط من این فرد به این میزان بی تعهد بار آمده است، چراکه اگر فرزندم را به موقع به بیمارستان می رساند اون قطعا زنده می ماند.
ربیعی افزود: بعدها یک راننده تاکسی به من گفت: من سه مسافر بردم و بازگشتم، همچنان فرزندت در کنار خیابان افتاده بود، از این رو به نظر می رسد فرزندم از ساعت ۱۰ شب تا دیروقت در گوشه ای از خیابان افتاده بوده باشد.
علی ربیعی در ۲ دی ۱۳۹۵ در سایتش نوشت:
امروز سالروز تولد محمدجواد، پسر عزیزم است. همه ما لحظاتی این چنین در زندگی داریم. بیایید قدر همه عزیزانی را که داریم، نیک پاس بداریم. تا می توانیم عشق بورزیم و از هیچ عاطفه ای دریغ نکنیم شاید فرصتی نباشد.
همسر علی ربیعی نرگس حسین زاده فرزند وزیر علت مرگ فرزند علی ربیعی خانواده علی ربیعی بیوگرافی علی ربیعی
روح “محمد جواد” شاد
منبع : میزان
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 4 )
  1. ثریا می گوید

    جالبه ادم به این کوته فکری شده وزیر تعاون.بابا اصلا وزیر تعاون نخواستیم جمعش کنید بره

  2. جمشید09353539930 می گوید

    وای

    دلم سوخت.خیلی

  3. علی می گوید

    بر روحشان …
    شما نمی دانین این فرد چه بلایی اورده است خدا … کند

  4. یوسف می گوید

    دنیا دار مکافاته آقای ربیعی،بعضی ها توی همین دنیا مجازات میشن
    اگر دعا خیر پشت سرت بود این اتفاق نمیفتاد