ساعت بازی امروز پرسپولیس +بازیهای باقیمانده پرسپولیس

0

پرسپولیس در حالى به مساف نفت آبادان خواهد رفت که بر خلاف دیدارهاى گذشته برانکو این بار مشکلى براى سود بردن از تمام پتانسیل تیمش نخواد داشت.
لشکر آماده و با انگیزه سرخ پوشاندر فاصله شش هفته به پایان فصل در حالى عازم آبادان شدند که مخرومیت و مصدومیت در این تیم به صفر رسیده و به سرمربى کروات اینبار با دغدغه شیرین انتخاب ١١ بازیکن اصلى تیمش مواجه است.
انتخاب اول برانکو و ایگور پانادیچ البته در درون دروازه علیرضا بیرانوند خواهد بود. دروازه بان شماره یک پرسپولیس که اکنون با اعتمادبنفس بالا شماره یک تیم ملى را از آن خود کرده، بیش از همه به این نکته آگاه است که عملکرد او زیر ذره بین قرار دارد و اجازه اشتباهى برابر مهاجمان خطرناک، شوتزن و تکنیکى نفت آبادان در این جدال نخواهد داشت.
سیدجلال حسینى و محمد انصارى دو بازیکن ملى پوش پرسپولیس در قلب دفاعى با توجه به عدم حضور در دو دیدار اخیر تیم ملى اکنون در شرایط ایده آل بدنى در اختیار این تیم قرار دارند و باید برابر شادکام و دیگر عناصر هجومى نفت به دنبال بسته نگه داشتن دروازه تیم خود باشند.
صادق محرمى اکنون بى رقیب در سمت راست دفاعى بار دیگر شانس اصلى حضور در ترکیب اصلى خواهد بود و رامین رضاییانى براى رقابت و ایجاد خطر براى این بازیکن جوان نخواهد بود. با این شرایط باید دید شماره ١٧ سرخپوشان قادر به تکرار و رشد روند صعودى خود پیش از تعطیلات لیگ خواهد بود یا خیر.
ماهینى نیز به سمت مخالف دفاعى خواهد رفت تا باز هم در پست غیرتخصصى در اختیار برانکو و پرسپولیس قرار گیرد.
کمال کامیابى نیا انتخاب اول برانکو در پست هافبک دفاعى خواهد بود و اینبار شماره ١١ باید مقابل نفرات تکنیکى حریف یکى از سخت ترین روزهاى خود را پشت سر بگذارد.
تکنیک، سرعت، قدرت و پاسور با حضور سه ضلعى محسن مسلمان، سروش رفیعى شکل خواهد گرفت. احمدزاده هر زمان در پست وینگر به میدان رفته عملکرد مثبتى از خود به جا گذاشته و مسلمان نیز به دنبال این است تا در هفته هاى پایانى لیگ به عنوان پاسور طلایى تبدیل شود و سروش هم بدش نمى آید امضایش پاى قهرمانى سرخپوشان به عنوان بازیکن تاثیرگذار ثبت شود.
مهدى طارمى این روزها مهارناپذیر شده و رقابت هاى داخلى، آسیایى و تورنمنت انتخابى جام جهانى و پرسپولیس و تیم ملى برایش فرقى ندارد و گلزن اول تیم محسوب مى شود. طارمى که به دنبال آقاى گلى لیگ برتر است اکنون در کورس این عنوان چشم به دروازه نفت دوخته است. او البته وحید امیرى را را در کنار خود مى بیند و پاسورهایش با حضور سروش بیشتر از گذشته شده اند و البته باید امیدوار بود در زدن ضربات نهایى فرصت سوزى هایش کار پرسپولیس را سخت نکند.
برد در دیدار امروز مقابل نفت آبادان مى تواند شانس سرخپوشان تهرانى را براى قهرمانى بیشتر کند و باید دید شاگردان برانکو چطور از این موقعیت سود خواهند برد.

 

****

پرسپولیس فعلا با اختلافی ۱۰ امتیازی در صدر است و می‌خواهد بعد از ۹ سال جشن قهرمانی بگیرد. آنها پس از سال‌ها موفق شده‌اند به عنوان صدرنشین فاصله خوبی بین خود و رقبا ایجاد کنند و اصلا بعید نیست اردیبهشت قهرمان لیگ برتر شوند.

اما بازی‌های بعدی پرسپولیس چگونه و با چه تیم‌هایی خواهد بود؟

شاگردان برانکو در هفته ۲۵ باید در آبادان با صنعت نفت بازی کنند. (شنبه ۱۲ فروردین / ساعت ۱۶:۳۰)

پرسپولیس در هفته ۲۶ باید در آزادی از پیکان پذیرایی کند. (چهارشنبه ۱۶ فروردین / ساعت ۱۸:۵۰)

سرخ‌ها باید در هفته ۲۷ به تبریز بروند و با ماشین‌سازی بازی کنند. (شنبه ۲۶ فروردین / ساعت ۱۷)

آنها در هفته ۲۸ در تهران از پدیده میزبانی می‌کنند. (پنجشنبه ۳۱ فروردین / ساعت ۱۷:۴۵)

پرسپولیس در هفته ۲۹ در تهران به مصاف ذوب‌آهن می‌روند. (شنبه ۹ اردیبهشت / ساعت ۱۸)

شاگردان برانکو آخرین بازی فصل‌شان را در مشهد انجام می‌دهند و مهمان سیاه‌جامگان هستند. (پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت / ساعت ۱۸)
تراکتور

تراکتورسازی که تا همین چند هفته پیش صدر جدول را در اختیار داشت حالا حسابی عقب افتاده است. با این همه هنوز اصلی‌ترین و جدی‌ترین رقیب پرسپولیس برای قهرمانی‌ست. بازی‌های آنها در هفته‌های باقیمانده را ببینید:

شاگردان قلعه‌نویی در هفته ۲۵ باید در ورزشگاه یادگار امام دربی تبریز با گسترش را برگزار کنند. (شنبه ۱۲ فروردین / ساعت ۱۷:۳۰)

سرخ‌های تبریزی در هفته ۲۶ مهمان صبای قم هستند. (جمعه ۱۸ فروردین – ساعت ۱۹:۰۰)

تراکتور در هفته ۲۷ در مشهد به مصاف پدیده می‌رود. (جمعه ۲۵ فروردین / ساعت ۱۷:۰۰)

آنها در هفته ۲۸ در خانه میزبان استقلال تهران هستند. (پنجشنبه ۳۱ فروردین / ساعت ۱۷:۴۵)

تراکتورسازان در هفته ۲۹ در اصفهان بسر خواهند برد و با سپاهان بازی می‌کنند. (شنبه ۹ اردیبهشت / ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۰)

شاگردان قلعه‌نویی در آخرین بازی فصل باید در تبریز به مصاف نفت‌تهران بروند. (پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت / ساعت ۱۸:۰۰)
استقلال تهران

استقلال با توجه به روند فوق‌العاده‌اش در هفته‌های گذشته ، در رده سوم است و ۱۲ امتیاز با صدر فاصله دارد. استقلالی‌ها امیدوارند باتوجه به نیمکت نحیف پرسپولیس و شروع لیگ قهرمانان آسیا، شاگردان منصوریان بتوانند فاصله امتیازی‌شان با این تیم را کم کنند. اما بازی‌های بعدی استقلال چگونه و با چه تیم‌هایی خواهد بود؟

شاگردان منصوریان در هفته ۲۵ در خانه پذیرای فولاد خوزستان خواهند بود. (شنبه ۱۲ فروردین / ساعت ۱۸:۵۰)

استقلال در هفته ۲۶ باید در تبریز به مصاف گسترش فولاد برود. (پنجشنبه ۱۷ فروردین / ساعت ۱۷:۳۰)

آبی‌ها در هفته ۲۷ باید در تهران با صبای قم بازی کنند. (شنبه ۲۶ فروردین / ساعت ۱۹)

آنها در هفته ۲۸ در تبریز مهمان تراکتورسازی هستند. (پنجشنبه ۳۱ فروردین / ساعت ۱۷:۴۵)

استقلال در هفته ۲۹ باید به مشهد برود و با پدیده بازی کند. (شنبه ۹ اردیبهشت / ساعت ۱۸)

شاگردان منصوریان آخرین بازی‌شان را میزبان هستند و با سپاهان بازی می‌کنند. (پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت / ساعت ۱۸)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ