حملات جدید رفسنجانی به احمدی‌نژاد / دانشگاه آزاد در دستان خانواده هاشمی

0

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، صبح روز گذشته هاشمی رفسنجانی با اعضای هیأت رئیسه دانشگاه آزاد و نمایندگان رئیس دانشگاه در هیأت‌های امنای استانی دیدار کرد. وی در این دیدار دانشگاه آزاد اسلامی را یادگار ماندگار امام راحل(ره) و سرمایه‌ای ارزشمند برای همه ایرانیان برای امروز و آینده دانست و تاکید کرد هیچ کس نمی‌تواند برای آن ادعای مالکیت کند.

شغل مهدی هاشمی سمت مهدی هاشمی درآمد مهدی هاشمی خانواده هاشمی خانواده رفسنجانی

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: نگاه جناحی به این سرمایه ملی، نتیجه‌ای جز مسائل دو سال گذشته نداشته و ندارد، چون ظرفیت جناح‌ها برای مصادره یک سرمایه ملی بسیار کم است.
هاشمی با اشاره به روندی که دو سال قبل از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۴ از سوی یک جریان خاص به بعضی از رسانه‌ها دیکته می‌شد، گفت: در آن دوران، می‌خواستند با تخریب همه دستاوردهای گذشته نظام اسلامی، جایگاهی برای آینده خود در قدرت بسازند که متأسفانه بعضی از رسانه‌ها هم بلندگوی آنها شدند و شاهد بودیم که پس از ۸ سال، با درآمدهای بی‌نظیر نفتی، مقروض‌ترین دولت را تحویل ملت ایران دادند.
وی به تبلیغاتی که علیه دانشگاه آزاد اسلامی در آن فضا می‌شد، اشاره و تصریح کرد: وقتی کسی در مقام اجرایی کشور، با هدف شعارهای انتخاباتی، صحبت از شهریه می‌کند، معلوم است که برای جوان دانشجو تحریک‌کننده است.
رئیس هیأت مؤسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی به برنامه‌های یک جریان خاص سیاسی برای تصاحب دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: این جریان، برای نیل به اهداف جناحی خویش، مواردی از اساسنامه دانشگاه، کم و مواردی را اضافه ‌کردند که اقدامی غیرحقوقی، غیرقانونی و غیرمنطقی بود.
سخنان دیروز هاشمی رفسنجانی در دانشگاه آزاد در تضاد آشکار با حال و روز فعلی دانشگاه آزاد است. وی در حالی دانشگاه را سرمایه ملی می خواند و ادعا می کند کسی حق ندارد ادعای مالکیت آن را داشته باشد که در بخش های مختلف این دانشگاه رد پای حضور خانواده اش مشاهده می شود.
دانشگاهی که پست های آن باید همانند سایر مسئولیت های مملکتی بر اساس شایسته سالاری صورت پذیرد، با حضور پر رنگ و اتفاقی! خانواده هاشمی در بخش های مختلف آن این اصل را زیر سوال برده است. اصلی که در سخنان وی با تعجب مورد تأکید قرار می گیرد و این نشان از فرار رو به جلو و سیاست های به کار رفته همیشگی شخص ایشان در پاک ککردن صورت مسأله می باشد.
** مهدی هاشمی
چیزی حدود یک ماه از فتنه ۸۸ گذشته بود که هاشمی رفسنجانی در تاریخ  ۸۸.۰۴.۲۵  فرزند خود، مهدی هاشمی را به عنوان مسئول دفتر و نماینده ریاست هیات‌های موسس و امناء در کلیه واحدهای برون مرزی دانشگاه آزاد منصوب کرد.
مهدی هاشمی که به علت فعالیت های گسترده در فتنه ۸۸ مورد پیگرد حقوقی و قضائی قرار گرفته بود پس از فرار به لندن حکم خود به عنوان مسئول دفتر و نماینده ریاست هیئت های موسس و امناء در کلیه واحد های برون مرزی را دریافت کرد تا فرار او به لندن توجیه داشته باشد .
** فاطمه هاشمی
فاطمه هاشمی بهرمانی متولد سال ۱۳۳۹دارای کار‌شناسی ارشد علوم سیاسی دانشگاه آزاد تهران مرکز می‌باشد و در حال حاضر جزو هیات علمی دانشکده علوم سیاسی تهران جنوب است. برخی سایت‌های نزدیک به وی با عنوان «دکتر» از او نام می‌برند که درباره گرایش و زمان اخذ این مدرک توضیحی ذکر نشده است.
** یاسر هاشمی
یاسر هاشمی بهرمانی (رفسنجانی) (۵ مرداد ۱۳۵۰ در تهران) رییس دفتر هیئت امنای دانشگاه آزاد و رئیس دفتر اکبر هاشمی رفسنجانی در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت است.
** فائزه هاشمی رفسنجانی
فائزه هاشمی رفسنجانی متولد ۱۳۴۱ در قم و دومین دختر آیت الله محسوب می شود. او با وجود اینکه از لحاظ قانونی یک مجرم محسوب می‌شد، برای سومین ترم تحصیلی در شهریور ۹۱ به عنوان مدیر گروه حقوق بین‌الملل واحد پردیس دانشگاه آزاد مشغول به فعالیت شد.
منبع: فرهنگ نیوز
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ