پرطرفدارترین رنگ‌های خودرو در ایران کدامند؟

0

شرکت‌های خودروسازی، برای اینکه بیشترین میزان فروش خودروهای صفر کیلومتر را از آن خود کنند، رنگ‌های متداول و مردم پسند را روانه بازار می‌کنند؛ همچنین برای کسانی که می‌خواهند خودروی کارکرده خریداری کنند نیز این مساله حائز اهمیت است.

زیباترین رنگ خودرو رنگ سفید صدفی خودرو انواع رنگ خودرو آموزش و راهنمای خرید خودرو
خودروهایی که در بازار فروش خودرو کارکرده وجود دارند، به ۳۹ رنگ مختلف دسته‌بندی می‌شوند که در این تنوع رنگی می‌توان به رنگ‌های جالبی از جمله دلفینی، موکا، عنابی، امبر بلک و غیره اشاره کرد.

تعدادی از این رنگ‌های کمتر دیده‌شده، مربوط به سفارش‌های اختصاصی خریداران است و تعدادی نیز مربوط به خودروهای خاصی است که حضور کم‌رنگی در بازار دارند.

اگر بخواهیم رنگ خودرو را در قالب درصد سهم رنگ ها بسنجیم، باید سهم بسیار بالای رنگ سفید را یادآور شویم. رنگ خودرو سفید با ۴۸%، بیشترین میزان رنگ خودروهای بازار است. در رتبه دوم، رنگ مشکی، با ۲۳% قرار دارد که در حدود نیمی از رتبه اول است. رنگ سفید صدفی نیز، با تفاوت فاحش و با ۶% مقام سوم را تصاحب کرده است.

در انتهای لیست، رنگ‌های عنابی، یاسی، پوست‌پیازی و غیره هرکدام با کمتر از ۱% از سهم رنگ قرار دارند.

اگر می‌خواهید خودرو بخرید باید بدانید که خرید اتومبیل‌هایی که با رنگ سفید مزیّن شده‌اند اقتصادی‌تر است زیرا فروش آن دردسر کمتری دارد!

زیباترین رنگ خودرو رنگ سفید صدفی خودرو انواع رنگ خودرو آموزش و راهنمای خرید خودرو

رنگ سفید صدفی چیست؟

کافی است کمی صورتی را با سفید ترکیب کنید و چهره ای خاص به فضای دکوراسیون خود ببخشید. توجه داشته باشید که در تمام این ترکیب ها رنگ ترکیب شده با سفید بسیار کم است.

منبع:جام جم

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ