فرامرز مهرجو (بازیگر) درگذشت +فیلمها و علت فوت

0

علت درگذشت فرامرز مهرجو (فرامرز شهنی)

فرامرز مهرجو بازیگر سینمای کشور و استان خوزستان در سن ۶۶ سالگی درگذشت. فرامرز شهنی معروف به مهرجو بازیگر پیشکسوت سینما دارفانی را وداع گفت.

این هنرمند خوزستانی در سال ۱۳۳۰ در مسجدسلیمان متولد شد. وی فارغ‌التحصیل بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران بود و بازی در سینما را از سال ۱۳۶۶ با فیلم هراس به کارگردانی شهریار بحرانی آغاز کرد.

فیلم‎های سینمایی «هراس»، «بر بال فرشتگان»، «حمله به اچ ۳»، «عبور از خط سرخ»  و «خلبان» و همچنین سریال‌ تلویزیونی «ترکش‎های صلح» از جمله آثاری هستند که فرامرز مهرجو در آن‎ها ایفای نقش کرده بود.

علت مرگ بازیگران سکته قلبی بیوگرافی فرامرز شهنی بیماری بازیگران اسامی بازیگران فوت شده ایرانی اخبار اهواز

مهرجو چند روز قبل و درحالی که به عنوان برنامه‎ریز و دستیار کارگردان در سریال تلویزیونی «زیباشهر» در حال فعالیت بود، حین کار  دچار سکته قلبی شد و پس از چند روز در ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ در بیمارستان نفت اهواز درگذشت.

فرامرز مهرجو درگذشت

محمد جوروند، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با ارسال پیامی درگذشت این، بازیگر سینمای استان و کشور را تسلیت گفت.

متن پیام محمد جوروند به شرح زیر است:«انا لله و انا الیه راجعون

ضایعه ی درگذشت زنده یاد فرامرز مهرجو بازیگر توانا عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون و فرزند خوزستان موجب تالم و تاثر فراوان گردید.

این جانب، درگذشت این هنرمند شایسته کشورمان را به جامعه سینما و خانواده گرامی زنده یاد فرامرز مهرجو تسلیت گفته و از پرودگار مهربان، آرامشی ابدی را برای روح آن عزیز از دست رفته آرزومندم.»فیلم های «هراس» و «حمله به اچ ۳» به کارگردانی شهریار بحرانی، «عبور از خط سرخ» و «خلبان» ساخته جمال شورجه و «بر بال فرشتگان» به کارگردانی جواد شمقدری از جمله آثاری بودند که مهرجو در آن به ایفای نقش پرداخته است.

او هنگام فعالیت در سریال زیباشهر، دچار سکته قلبی شد و پس از چند روز در ۱۴ فروردین۱۳۹۶ در بیمارستان نفت اهواز درگذشت.

فیلم های فرامرز مهرجو 

دستیار دوم کارگردان  :

۱ –  گپ (۱۳۸۲)

بازیگر  :
۱ –  ترکش های صلح (۱۳۷۹)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ