ساعت بازی امروز پرسپولیس با الریان قطر

0

زمان بازی امشب پرسپولیس و الریان لیگ آسیا ساعت چند و کی است؟ persepolis al rayyan

بازی برگشت پرسپولیس و الریان قطر در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ روز پنجشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ از ساعت ۱۹:۰۰ برگزار می گردد.

پرسپولیس  گرچه صعودشان به مرحله بعدی رقابت لیگ قهرمانان آسیا قطعی شده است اما آن ها از همان ابتدا برای صدرنشینی وارد هند شده بودند و برای همین جدال حساسی را برابر الریان قطر خواهند داشت.، الریان که پس از حضور لورن بلان سرمربی سابق تیم ملی فرانسه و پاری سن ژرمن و با داشتن ستاره‌هایی چون شجاع خلیل‌زاده و یاسین براهیمی نتایج قابل‌قبولی را کسب کرده است.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الریان در چارچوب بازی‌ های هفته پنجم رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ امشب برای پنجمین بار به مصاف هم خواهند رفت.

از آنجایی که صعود پرسپولیس به عنوان صدرنشین بعد از باخت یک بر صفر به الوحده امارات تهدید می‌شود، این تیم با قدرت برابر الریان بازی می‌کند. پرسپولیس با ۱۲ امتیاز در رده نخست است در حالی که الوحده با ۱۰ امتیاز در رده دوم قرار دارد. در صورتی که الوحده گوا را شکست بدهد و الریان برابر پرسپولیس پیروز شود، به این معنا است که الوحده صدرنشین می‌شود. این امر باعث می‌شود تیم ایران برای اطمینان از برتری، با قدرت و آمادگی فراوان به دیدار الریان بیاید.

پرسپولیس الریان قطر برنامه لیگ قهرمانان آسیا بازی پرسپولیس امروز ساعت چنده الریان قطر اخبار لیگ قهرمانان آسیا اخبار فوری پرسپولیس

بازی پرسپولیس با الریان قطر

تورنمنت: لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ – دور پنجم مرحله گروهی
بازی: الریان قطر – پرسپولیس ایران شبکه سه
تاریخ: پنجشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۲۹ آوریل ۲۰۲۱
زمان: ساعت ۱۹:۰۰ به وقت ایران
مکان: هند – گوا – ورزشگاه فاتوردا (جواهر لعل نهرو)

این پنجمین تقابل رسمی تاریخ ۲ باشگاه به شمار می‌رود. در دیدارهای گذشته، ۲ ‌بار پرسپولیس و یک‌ بار الریان به پیروزی رسیدند و یک بازی هم میان دو تیم به تساوی انجامیده است.

نخستین جدال پرسپولیس و الریان به ۲۵ سال قبل برمی‌گردد؛ جایی که سرخپوشان با دبل خداداد عزیزی که آن زمان به‌عنوان یار قرضی این تیم را در مسابقات جام باشگاه ‌های آسیا همراهی می‌کرد، مقابل حریف خود به برتری دو بر صفر رسیدند.

دو تیم در سال ۲۰۱۷ با هم در یک گروه قرار گرفتند که در بازی رفت الریان با نتیجه ۳ بر یک در زمین خودی به برتری رسید و در برگشت سرخ‌ها باوجود فرصت‌های زیاد گلزنی با حریف خود به تساوی بدون گل رسیدند. مهدی طارمی که در قطر تک گل سرخپوشان را زده بود، در این بازی یک پنالتی را از دست داد. در نهایت پرسپولیس به‌عنوان تیم دوم از این گروه صعود کرد و الریان با ایستادن در رتبه سوم از راهیابی به دور بعد باز ماند.

حالا این ۲ تیم در شرایطی بعد از ۴سال بار دیگر مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند که تغییرات زیادی به نسبت آن دوران داشته و با مربی و نفرات جدیدی برابر هم قرار می‌گیرند. یحیی گل‌محمدی جانشین برانکو شده و لورن بلان فرانسوی به جای میشل لادروپ روی نیمکت الریان نشسته و از ستاره ‌های ۲بازی آخر تنها سیدجلال، امیری، کامیابی‌نیا و محمد علاالدین در ۲ تیم باقی مانده اند.

لازم به ذکر است بلان چند ماهی بیشتر نیست که هدایت الریان را بر عهده گرفته است. ستاره سابق تیم‌های بارسلونا، منچستر و میلان در پی استعفای دیگو آگیره جانشین این مربی شد و توانست در ۱۳ هفته ‎ای که روی نیمکت الریان بود با گرفتن ۲۲ امتیاز این تیم را به سهمیه آسیایی برساند. لورن بلان قبل از حضور در قطر سابقه فعالیت در تیم‌ملی فرانسه و باشگاه‌هایی چون پاری‌سن‌ژرمن و بوردو را در کارنامه داشت.

تیم الریان که با کسب عنوان نایب قهرمانی در لیگ فصل گذشته قطر به لیگ قهرمانان آسیا راه یافته، در فصل جاری موفق شد بعد از تیم‌ های السد و الدحیل در جایگاه سوم قرار بگیرد. شیرها قبل از حضور در ACL در آخرین بازی خود در لیگ ستارگان با تساوی یک بر یک برابر الخور به پنجمین تساوی فصل خود رسیدند و با ۱۰برد، ۷باخت، ۳۱گل زده، ۲۲گل خورده و کسب عنوان سومی و کسب سهمیه آسیایی به کار خود در این فصل لیگ ستارگان قطر خاتمه دادند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ