فروش الاغ های میلیونی در سراوان !

0

به گزارش ساتین :  سوداگران سوخت چندی است در مناطق جالق، بم پشت و کله گان شهرستان سراوان با استفاده از الاغ اقدام به حمل سوخت و قاچاق به آن سوی مرزها می نمایند این قاچاقچیان از این حیوان برای تردد در مناطق صعب العبور کوهستانی استفاده می کنند و با قرار دادن گالن های بنزین در خورجین این حیوان توانسته اند به راحتی این سوخت را به آنطرف مرزها انتقال دهند.

قیمت شتر معتاد قیمت الاغ فروش شتر معتاد فروش الاغ شتر معتاد خرید الاغ الاغ معتاد
قاچاقچیان بین المللی مواد مخدر، برای کاستن از خطرات احتمالی دستگیری و بازداشت، در اکثر اوقات از شتران معتاد و یا الاغ در بیابان های مرزی و گاها بدون آنکه انسانی همراه آنها باشد، این راهها را پیموده، خود را به مقصد می رسانند.
قاچاقچیان اقدام به معتاد نمودن اینگونه حیوانات می کنند و در خانه های معینی در آن سوی مرز، به حیوان مواد می خورانند و پس از آنکه این حیوانات را معتاد کردند حیوان جایی را که مواد مصرف کرده را به حافظه می سپارد و از یاد نمی برد و هنگامی که بدن او به مواد احتیاج داشت و قاچاقچیان بخواهند محموله ای را ارسال کنند حیوان را رها می کنند و شتر برای رسیدن به آن منزل رهسپار می گردد.
در واقع حیوانات سوخت کش کارکرد یک ماشین تویوتای ۲۰۰۰را انجام می دهد و روزانه مقدار زیادی مواد مخدر و سوخت را قاچاقو مقدار زیادی وجه را به جیب صاحبانشان سرازیر می کنند .
این حیوان معمولا در بازار های سراوان به قیمت های گزافی فروخته می شود.

منبع : عصر هامون

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ