پدر سنگدل ۲ دختر ۶ و ۷ ساله اش را کشت !

0

به گزارش ساتین : ناصر جامی، فرمانده انتظامی شهرستان کلیبر در آذربایجان شرقی در جمع خبرنگاران گفت: در پی گزارشی مبنی بر انتقال جسد دو دختر شش و هفت ساله از تبریز به یکی از روستاهای تابعه برای دفن، به علت مشکوک بودن موضوع ماموران در محل حاضر شده و از پدر دو دختر فوت شده، تحقیق کردند.

وی افزود: پدر دختران در تحقیقات عنوان کرد، دخترانش در تبریز دچار گاز گرفتگی شده و فوت کرده اند.

جامی تصریح کرد: ماموران با بررسی های اولیه و مشکوک شدن به موضوع، با هماهنگی قضایی اجساد را به پزشکی قانونی تبریز انتقال داده و پس از معاینات، ادعای پدر مبنی بر مسمومیت و خفگی با گاز بخاری رد شد.

پزشکی قانونی تبریز اعلام کرد، مرگ دختران بر اثر ضرب و جرح و فشار بر حنجره بوده است. پدر متوفیان با توجه به خراشیدگی سطحی پوست دست راست به پزشکی قانونی اعزام و معلوم شد محل ضایعه می تواند دفاعی باشد.

وی خاطرنشان کرد: متهم برای تحقیقات به پلیس آگاهی استان تحویل و در تحقیقات فنی- پلیسی لب به اعتراف گشود و عنوان کرد به دلیل اختلاف خانوادگی، یک و نیم سال پیش همسرم ما را ترک کرده و قصد طلاق دارد و از آن زمان من با دو دختر فوت شده ام در منزل استیجاری زندگی می کردیم.

روز حادثه ساعت ۷ صبح برای کار از منزل خارج شدم و ساعت پنج بعد از ظهر به منزل بازگشتم. در را زدم اما کسی در را باز نکرد. از طریق پشت بام وارد خانه شدم و دیدم دختر کوچکم زهرا در منزل خوابیده و لوله بخاری هم افتاده است. شیر بخاری را بستم و از منزل خارج شدم.

فرمانده انتظامی کلیبر گفت: در ادامه تحقیق ازمتهم معلوم شد وی به دختر بزرگش زنگ زده و او که با دوستش بازی می کرده، بعد از پنج دقیقه به خانه برگشته و این در حالی بوده که دختر دیگرش هم در خانه بوده است.

وی افزود: در ادامه مشخص شد، متهم هردوی آنها را ابتدا کتک زده و چند ضربه سیلی به صورت و چند لگد به کمر، آنها زده و سپس برای خرید شیر از منزل خارج شده و نیم ساعت بعد وقتی برگشته، دیده هر دوی آنها فوت کرده اند.

وی یادآور شد: سپس متهم خواهرش را در جریان گذاشته و جسد هر دو بچه را با خودروی شخصی به روستای زادگاهش در شهرستان کلیبر برده تا دفن کند.

با اعتراف متهم، دستور قضایی در این باره صادر شد و وی در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فارس

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ