تینا آخوندتبار در کنار خواننده معروف + عکس جدید

7

به گزارش ساتین : تینا آخوند تبار در ۵ خرداد ۱۳۶۶ در تهران و در خانواده ای نسبتاً ثروتمند به دنیا آمد.اصالت وی به روستای سراسب بخش بلده شهرستان نور استان مازندران بر می گردد.

همسر اول و دوم بابک جهانبخش عکس جدید تینا آخوندتبار بابک جهانبخش

وی دارای مدرک لیسانس حسابداری از دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب می باشد. این بازیگر ۶ ماه از دوره های بازیگری استاد سمندریان را گذراند و بعد از آن برای ایفای اولین نقش خود به طور حرفه ای برای فیلم طلاق یه سبک ایرونی انتخاب شد .

همسر اول و دوم بابک جهانبخش عکس جدید تینا آخوندتبار بابک جهانبخشتینا آخوندتبار در کنار بابک جهانبخش

او حضورش در عرصه بازیگری را یک اتفاق می داند و می گوید عاشق بازیگری است. تینا آخوند تبار علاوه بر بازیگری در هنرهایی مانند نقاشی هم دستی داشته و دوره گریموری را به طور کامل به پایان رسانده است .

همسر اول و دوم بابک جهانبخش عکس جدید تینا آخوندتبار بابک جهانبخش

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 7 )
  1. شیرین می گوید

    این دختره که عکسش تو اینترنت تو بغل یه بازیگر دیگه پوریا پورسرخ هست یعنی با هم ازدواج کردن یا صیغه بوده؟

    1. جلال می گوید

      سلام بچه های ایرانی خوب گوش کنین …این عکس هایی که شما نظر میدین بی فتوشاپ نیست همه ی بازیگران عکساشون رو فتوشاپ میکنن پخش اینترنت میکنن و تو فیلم هم کلی با گریم روی صورتهاشون کار میشه .. از طرفه دیگه علاوه بر فتوشاپ بر روی عکساشون جلوی دوربین هزار تا ادا در میارن که یکی از اداها بالاخره مورد پسندشون میشه و باقی که خراب شده رو پاک میکنن . اینها کلی با فتوشاپ و وقت صرف کردن رو عکس برداری این عکسها رو وارد سایت میکنن پس لطفا گوله اینها رو نخورین و نظره خوشکلی و … ندید . بیایید اینجا برای دله حضرت مهدی که شده برای خدایی که ما رو افرید امر به معروفشون کنیم این گداهای متالیک رو که مغزشون فلج شده ی تهاجماته غرب شده و بدحجاب شدن و بیماری توهم گرفتن . بیایید اینها رو امر به معروف کنیم تا از حالت توهم و روانیت و غرب زدگی و عقب موندگی و جهالت در بیان . قربون ایرانی اصیل بافرهنگ و محجبه و باغیرت و یا علی

  2. سارا می گوید

    قضیه عکس جنجالی این دختره با حامد کمیلی به کجا کشید؟؟؟؟ خدایا چرا ۹۰ درصد بازیگران ایرانی اینقدر … و زندگیهای … دارن؟؟!!

    1. فاطمه می گوید

      اینم از افرادی که الگوجامعه ان سراجوون باهات موافقم

  3. یلدا می گوید

    اون مملکت نابود بشه که …یی مثل این زن. الگوش باشن مگه قحط آدمه جانم؟

  4. maryam.ma می گوید

    خدای ادعا

  5. زیبا می گوید

    یکی نیس به اینا بگه این صورتا که آخرش خوراک ماروعقرب میشه چرا اینقدرپول حرومش میکنین فقط برا اینکه برین بچسبین به یه مرد که معلومم نیس کیه عکس بگیرین.. بدبختا