قتل فجیع ناموسی در محمودآباد شمال ،قاتل دستگیر شد+ عکس

0

جوانی که به طرز فجیعی دوست خود را در محمود آباد و در وسط خیابان به قتل رسانده بود، دستگیر شد.
سرهنگ شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد دیروز از شناسایی و دستگیری قاتل ” الف _ م” ۳۷ ساله در پی تماس های مردمی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ شهرستان در صحنه جنایت خبر داد.

حوادث آمل اخبار محمود آباد اخبار مازندران اخبار قتل اخبار جنایی

به گزارش رکنا این جنایت هولناک عصر دیروز – دوشنبه – در خیابان امام رضا محمود آباد رخ داد و جوانی به شکل فجیعی با ضربات چاقو از پای در آمد.

به گفته شاهدان عینی، قاتل و مقتول هر دو آذری زبان بودند و حرف هایی که هنگام درگیری بین این دو تن رد و بدل شده است نشان دهنده انگیزه ناموسی در این جنایت است.

خبرهای غیررسمی به نقل از شاهدان عینی حاکی از آن است که دو آذری زبان و از دوستان مقتول پس از مراجعه به خانه وی را در مقابل خانه و در خیابان به قتل رساندند. شاهدان عینی، مساله ناموسی را علت درگیری این دو آذری عنوان کردند.

به گزارش خبرنگار رکنا، پلیس محمود آباد پس از این حادثه بلافاصله در محل جنایت حضور یافتند و با بررسی صحنه جرم و گفته های شاهدان درگیری بلافاصه عامل اصلی قتل را شناسایی و دستگیر کردند.

هنوز از اعترافات قاتل و انگیزه وی به طور رسمی هیچ گزارشی از سوی پلیس و یا بازپرس ویژه قتل اعلام نشده است، اما نوع قتل نشاندهنده یک انتقام وحشتناک است.

حوادث آمل اخبار محمود آباد اخبار مازندران اخبار قتل اخبار جنایی

منبع : رکنا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ