دستگیری مردی که با زنان پولدار ازدواج می کرده و باقی ماجرا … !

0

 به گزارش ساتین :  مرد تبهکاری که با وعده ازدواج دروغین زنان پولدار را فریب داده و آنان را سر کیسه می‌کرد، توسط پلیس امنیت عمومی تهران شناسایی و دستگیر شد.

چند روز گذشته زنی به پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ مراجعه و پس از دیدار با کارآگاهان گفت:حدود یک سال است که به طور موقت با مردی به نام «الیاس» ازدواج کرده ام. این مرد خودش را از ماموران یکی از سازمان امنیتی معرفی کرده و همیشه  اسلحه، گاز اشک آور و شوکر با خودش حمل می کرده است.

شاکیه افزود: این مرد در این یک سال به دلایل مختلف مبالغ بسیار زیادی را از من گرفته ولی مهم ترین موضوع این است که چند روز پیش متوجه شدم که هیچ ازدواجی ثبت نشده و برگه ای هم که پیش من بوده، جعلی است.

به دنبال اظهارات شاکیه کارآگاهان پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ به دلیل اینکه چندین مورد مشابه همین موضوع در سطح شمال شهر اتفاق افتاده بود، دستگیری متهم را در الویت کار خود قرار داده و فعالیت خود را برای دستگیری منهم آغاز کردند.

کارآگاهان امنیت عمومی تهران بزرگ سرانجام موفق شدند با چهره نگاری های صورت گرفته، هویت اصلی متهم را  مشخص کرده و با یکسری فعالیت گسترده اطلاعاتی منزل فعلی وی را در خیایان شریعتی تهران ردیابی کنند و پس از چندین ساعت کمین در اطراف خانه در نهایت متهم را ساعت ۱۶ روز گذشته در حالی که قصد خارج شدن از منزل را داشت دستگیر کنند.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ درباره این خبر به سایت پلیس گفت:در بازرسی از منزل این متهم یک جلد شناسنامه جعلی، یک عدد گاز اشک آور، یک عدد بیسیم دستی، یک عدد تبر و یک عدد کیف جیبی که با سیم الکترونیکی پیچیده شده بود و متهم برای بازرسی بدنی از آن استفاده می کرد، کشف و ضیط شد.

سرهنگ محرابی در پایان ضمن اعترافات این مرد شرور به جعل عناوین امنیتی و فریب زنان پولدار شمال شهر تهران و ازدواج های دروغین، تاکید کرد:این مرد تبهکار برای رهایی از چنگال قانون پیشنهاد یک میلیون تومان رشوه را داد که ماموران وظیفه شناس ضمن رد رشوه آن را ضبط کرده و ضمیمه پرونده متهم کردند.

پایگاه اطلاع رسانی پلیس

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ