انفجار پمپ گاز در احمد آباد شیراز با یک کشته +عکس

0

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس گفت: انفجار در پمپ گاز احمدآباد شیراز ۳ مصدوم بر جای گذاشت که ۲ نفر به دلیل شدت سوختگی به بیمارستان منتقل شدند.

محمدرضا عالی‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز اظهار داشت: انفجار در پمپ گاز احمدآباد شیراز ۳ مصدوم بر جای گذاشت که ۲ نفر به دلیل شدت سوختگی به بیمارستان منتقل شدند.

وی با بیان اینکه یک نفر از مصدومان به صورت سرپایی در محل درمان شد، گفت: یکی از ۲ نفری که به بیمارستان منتقل شد در وضعیت بحرانی به سر می‌برد.

حمیدرضا غلامی، سخنگوی آتش‌نشانی شیراز نیز در گفت‌وگو با تسنیم درباره این حادثه افزود: دقایقی پیش در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر بروز انفجار در یک جایگاه عرضه گاز سی ان جی، بلافاصله آتش‌نشانان از ایستگاه‌های ۱۴،  ۵، ۱۷ و ۱۸ به محل حادثه در پمپ گاز احمد آباد  اعزام شدند.
علت انفجار کپسول گاز خودرو حوادث شیراز انفجار پمپ گاز علت انفجار کپسول گاز خودرو حوادث شیراز انفجار پمپ گاز

ماموران انتظامی بعد از حضور در محل مشاهده کردند که یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ هنگام سوخت‌گیری در جایگاه منفجر شده است؛ این انفجار مجروحیت ۲ نفر را به دنبال داشت.

فرمانده انتظامی شیراز تصریح کرد: بر اثر اصابت ترکش‌های آهنی حاصل از انفجار این خودرو، سه خودروی دیگر نیز در آتش سوخت و به بخش‌هایی از جایگاه آسیب وارد شده است. تحقیقات بیشتر برای یافتن علت دقیق وقوع حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی‌است.

بعداز ظهر چهارشنبه ۲۳ فروردین، مخزن گاز یک‌دستگاه پژو، که در پمپ گاز احمدآباد شیراز در حال سوخت‌گیری بود، منفجر شد. علاوه بر خودرو پژو منفجر شده، ترکش‌های حاصل از انفجار سه خودرو دیگر را نیز که در این پمپ گاز متوقف بودند، دچار حریق و آسیب‌های شدیدی به جایگاه سوخت احمدآباد وارد کرد.

غلامی بیان کرد: نیروهای آتش نشانی با قطع جریان برق جایگاه و تخلیه کامل جایگاه، محل حادثه را ایمن‌سازی کردند و در مدات زمان کوتاهی  موفق به اطفای حریق گسترده در این حادثه شدند و با استفاده از تجهیزات مخصوص جایگاه به طور کامل پاکسازی شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ