غرضی: حسن روحانی در دوره قبل ۳ درصد رای داشت

0

محمد غرضی وزیر پست و تلگراف و تلفن دولت سازندگی ضمن ثبت نام در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نشست خبری با خبرنگاران اظهارداشت: من میگویم تمامی استانداران را مردم انتخاب کنند، استان های بزرگ را تقسیم میکنم، تهران به ۵ استان تقسیم می شود. رانت شهرداری از رانت دولت به مراتب بدتر است. فرق شهرداری تهران با یزد چیست که نمیتواند رییس جمهور معرفی کند.

غرضی انتخابات 96 سوابق حسن روحانی رقبای روحانی در انتخابات 96 بیوگرافی محمد غرضی انتخابات ایران 1400 اخبار بدون سانسور سیاسی اخبار انتخابات ریاست جمهوری 1400

وی افزود: مردم را در اداره کشور سهیم میکنم. باید قدرت سیاسی به مردم نزدیک شوند و به آنان متعهد باشند نه بالعکس. چپ و راست دایم علیه هم فعال هستند، دولت را تصاحب کردند و عین هم عمل کردند، دست در جیب فقرا کردند، چپ نمیتواند دولت نگه دارد ، راست نمیتواند ملت نگه دارد، بیکاری از حمله صدام بدتر است، تنها با حمله به بیکاری میشود آن را برطرف کرد، با قدرت ها معامله نه اما تعامل میکنیم.

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: من قطعا پیروز می شوم چون با حرف های من یک نفر مخالفت ندارد الا گروه هایی که انتخابات دستشان است.

غرضی ادامه داد: اگر قدرت های سیاسی افراد را حذف کنند هزینه بالا می رود خود مردم باید افرادی که ظلم میکنند را دفع کنند، شنیده ام روحانی گفته است در مناظرات شرکت نمی کنم ، امیدوارم اشتباه باشد، در گذشته پیشنهاد دادم مناظرات ادامه یابد اما صداوسیما گفت روحانی می گوید نه، روحانی در دوره قبل ۳ درصد آرا داشت که مرحوم هاشمی پشت وی رفت و رایش شد ۵۰ درصد، لذا آرای سال ۹۲ روحانی ریزش کرده است.

وی یادآورد شد: درحال حاضر ایراد این است که روحانی بجای اینکه رییس جمهور کل کشور باشد، برای گروهی از کشور است، به نظرم ضعیف می آید مثل گذشته کسب رای کند، اما اگر رضایت مردم را کسب کند موقعیت ۹۶ می تواند متفاوت از ۹۲ باشد، با شعارهای گذشته نمی شود کشور را اداره کرد.

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: سوالی که از روحانی می پرسم این است که شما هرگز در دولت نبودید و دولت را نمیشناسید به چه مجوزی آمدید و مسیولیتی راکه نمیشناسید را بر عهده گرفتید؟

غرضی اضافه کرد: برجام نتیجه اقتدار سیاسی ملت ایران و تعامل ملت ایران با اروپاست، آمریکا بیشتر به ما محتاج بود، ترامپ هم که گفت برجام را پاره میکنم ، الان ترسیده که از این غلط ها بکند.

وی در واکنش به ثبت نام احمدی نژاد، گفت: نیروی سیاسی نباید با دستور اداری بیرون برود ، اگر اینگونه باشد، میرود پشت پرده و می ایستد، احمدی نژاد خود را معادل نظام می داند! و فکر می کند نظام از بین رفته، حرکت های او درون جمهوری اسلامی نیست و دشمنان داخلی و خارجی نظام را به خودش متوجه می کند، اگر با سیستم اداری وی را به پشت پرده بفرستید ۱۵ سال آینده با حالت دیگری خواهد آمد که به ضرر کشور خواهد بود.

منبع: فارس
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ