جزییات آتش سوزی انبار خودرو در جاده مخصوص کرج تهران

0
سخنگوی اورژانس کشور گفت: آتش سوزی انبار کارخانه در جاده مخصوص کرج تا کنون دو مصدوم خانم داشت که توسط آمبولانس به مراکز بهداشت انتقال یافته اند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، خالدی در ارتباط تلفنی با روی خط خبر شبکه خبر گفت: پس از اعزام اولین مصدوم ناشی از حادثه آتش سوزی در انبار کارخانه ای در جاده مخصوص کرج آمبولانس ها با کمی فاصله در نزدیکی محل حادثه مستقر شدند.
حوادث کرج حوادث تهران آتش سوزی انبار ایران خودرو
سخنگوی اورژانش کشور گفت: تا این ساعت (۲۱:۴۰) دو تا از کارمندان خانم ۲۳ و ۲۷ ساله این کارخانه مصدوم شده اند و به محل مراکز بهداشتی انتقال یافته اند.
 خالدی از مردم و راننده خودرو ها که در جاده مخصوص در حال تردد هستند خواست مانع کار امدادگران و اورژانس نشوند و بهتر است هر چه سریعتر منطقه را ترک کنند.
حوادث کرج حوادث تهران آتش سوزی انبار ایران خودرو
شیرزاد خبرنگار اعزامی شبکه خبر در ارتباط تلفنی مشاهدات عینی خود را گزارش کرد و گفت: وقوع آتش سوزی در انبار کارخانه ای در ۱۱ کیلومتری جاده مخصوص کرج اتفاق افتاده است.
شیرزاد افزود: این آتش سوزی در ساعت ۱۹ امروز پنج شنبه همچنان زبانه می کشد و ارتفاع شعله های آتش تا ۲ متر قابل مشاهده است..
خبرنگار شبکه خبر از علت حادثه گفت: علت این آتش سوزی هنوز مشخص نشده و دود غلیظی محیط را فراگرفته و تردد خودروها بعلت وجود ترافیک و کندی حرکت به آرامی صورت می گیرد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ