آخرین اخبار از فاجعه تماشای سیل در آذرشهر

0

۳ کشته در سیل آذرشهر/آب ۵ خودرو با  سرنشینانش را بُرد

رئیس جمعیت هلال احمر آذرشهر:
?تاکنون تنها یک خودروی پژو با ۳ سرنشین کشته شده یافته‌ایم که تلاش برای یافتن باقیمانده مفقودان ادامه دارد.
?هنوز تعداد خودروها و افراد سرنشین این خودروها مشخص نیست و در حال جست‌وجو هستیم.
?بر اساس اعلام شاهدان عینی بیش از ۵ خودرو با سرنشینانش در حال تماشای سیل بودن که به یکباره موج دیگری از سیل آنها را غافلگیر کرده و با خود برد./ منبع: فارس

عکس سیل اخبار آذرشهر

رئیس جمعیت هلال احمر آذرشهر با اشاره به تجمع تعدادی از خودروها در زیر پل غله زار آذرشهر برای تماشای سیل، گفت: متاسفانه سیل تعدادی خودرو را با خود برد. تعداد خودروها و سرنشینان مشخص نیست.

به گزارش تسنیم، عظیم نظری گفت: سه اکیپ برای جست‌وجوی مفقودان در حال تلاش هستند، تاکنون تنها یک خودروی پژو با ۳ سرنشین کشته شده یافته ایم که تلاش برای یافتن باقیمانده مفقودان ادامه دارد.

یدالله اللهیاری فرماندار آذرشهر هم در پاسخ به تعداد خودروهای مفقود شده در سیل آذرشهر، گفت: متاسفانه بحران بی سابقه ای با این اتفاق پدید آمده که هنوز تعداد خودروها و افراد سرنشین این خودروها مشخص نیست و در حال جست‌وجو هستیم.

بر اساس اعلام شاهدان عینی بیش از ۵ خودرو با سرنشینانش در حال تماشای سیل بودن که به یکباره موج دیگری از سیل آنها را غافلگیر کرده و با خود برد.

عکس سیل اخبار آذرشهر
بارش بی سابقه باران در ۴۰ سال گذشته در آذرشهر
فرماندار آذرشهر گفت: بارش بی سابقه باران در طول ۴۰ سال گذشته در آذرشهر اتفاق افتاده است.

به گزارش مهر، یدالله اللهیاری اعلام کرد، در مسیر گوگان و تیمورلو خسارات زیادی به باغات و منازل مناطق محروم وارد شده است. در منازل خسارت سیل بسیار بالا گزارش شده است و در طول ۴۰ سال اخیر این بارش باران بی سابقه بوده است.

وی از خسارت وارد شده به باغات گوگان و تیمورلو خبر داد و گفت: بر اثر سیل خسارت زیادی به باغات و منازل وارد شده است.

فرماندار آذرشهر با بیان اینکه خسارت وارد شده بر اثر سیل هنوز برآورد نشده است، اظهار داشت: خسارت وارد شده بر شهرستان عجب شیر بالاست و سانحه سیل در این شهرستان بی سابقه است.

اللهیاری با بیان اینکه تمام نیروهای منطقه و ستادبحران در این روستاها مستقر هستند، افزود: نیروهای امداد از شهرستان های هم جوار نیز برای کمک به سیل زدگان این شهرستان آمده و در روستاهای حادثه دیده مستقر شده اند.

وی  ادامه داد: نیروهای هلال احمر و نیروهای امدادی تلاش بر این دارند که سانحه دیدگان را شناسایی کنند و تعداد سانحه دیدگان را کاهش دهند.

فرماندار آذرشهر با اعلام این خبر افزود: در حال حاضر بارش باران در شهرستان کم شده اما حجم آب در گوگان و آذرشهر بسیار بالاست و امیدواریم با کمک گروه های امدادی بتوانیم در مکان های مذکور میزان خسارت را کاهش داده و به سیل زدگان شهرستان  کمک کنیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ