فیلمی از سیل وحشتناک آذرشهر و شکسته شدن پل غله زار +دانلود

0
فرماندار شهرستان آذرشهر با بیان اینکه شب گذشته چند خودرو در نزدیکی غله‌زار آذرشهر بر اثر سیل به داخل آب سقوط کردند، گفت: یک خودرو با چند سرنشین کشف شد.

یدالله اللهیاری در گفت و گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: در اثر سیل دیشب و طغیان آنی رودخانه فیلمی توسط مردم منتشر شده که در آن فیلم چندین خودرو به داخل رودخانه پرت شده اند که آمار دقیقی از تعداد خودروها در دست نبوده ولی این تعداد بیش از شش خودرو است.

عکس سیل اخبار آذرشهر

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۵ مفقودی گزارش شده است، تصریح کرد: جسد دو  نفر از همشهریان در پای رودخانه پیدا شده  و یک خودروی بدون سرنشین نیز از داخل رودخانه بیرون کشیده شده است.

فرماندار آذرشهر  ادامه داد: در حال حاضر نیز یک خودروی دیگر توسط نیروهای امدادی از داخل رودخانه بیرون کشیده می شود که به احتمال زیاد دو یا سه سرنشین داشته است.

وی خاطرنشان کرد: بعد از پیدا شدن خودروها و استعلام و اطلاع رسانی از مفقودی خودروها تعداد کشته شدگان و با مصدومان اعلام می شود زیرا در حال حاضر گمانه زنی ها و احتمالات زیادی وجود دارد و معلوم نیست این مفقودین در اثر سیل مفقود شده اند و یا در سلامت به سر می برند.

اللهیاری تاکید کرد: اوضاع کنترل شده است و هیچ مشکل ترددی وجود ندارد و به تمام روستاها دسترسی کامل وجود دارد و در اولویت اصلی فقط امدادرسانی قرار دارد و از همه همشهریان که برای همدردی و دلسوزی در صحنه هستند تقاضا داریم مسیر را برای امدادرسانی سریع آماده کنند.

سقوط خودروها به دره، آذرشهر آذربایجان شرقی: سقوط خودروهای گرفتار در سیل به دره چائی آذرشهر آذربایجان شرقی!

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ