تجاوز کریس رونالدو به یک زن در لاس و گاس آمریکا لو رفت

0

کریس رونالدو پس از تجاوز به یک زن آمریکایی، ۲۵۸ هزار یورو به او حق السکوت پرداخت کرد!

نشریه آلمانی اشپیگل می‌گوید رونالدو به یک زن آمریکایی حق السکوت داده است!
کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید ظاهرا در سال ۲۰۰۹ در نوادای لاس وگاس به یک زن آمریکایی تجاوز می‌کند و سپس برای جلوگیری از محاکمه شدن، مبلغ ۲۵۸ هزار یورو به او پرداخت می‌کند!

به گزارش اشپیگل، زندگی خصوصی رونالدو وارد فاز جدیدی شده است. طبق اطلاعاتی که فوتبال لیکس در اختیار این هفته نامه آلمانی قرار داده است، رونالدو در ۱۲ ژوئن سال ۲۰۰۹، یعنی دقیقا ۲ روز پس از اعلام رسمی پیوستن او از منچستریونایتد به رئال مادرید به همراه برادرش در لاس وگاس مشغول گذراندن تعطیلات بوده که پس از گذراندن یک مهمانی شبانه طولانی، به یک زن آمریکایی تجاوز می‌کند.

فردی که مورد تجاوز قرار گرفته نیز فورا مراتب را به پلیس شهر نوادا در میان می‌گذارد و اعلام می‌کند این تجاوز از سوی یک ورزشکار معروف صورت گرفته است. شکایت او که قطعا دردسرهای فراوانی را برای رونالدو به همراه می‌داشت، باعث می‌شود تا رونالدو هفت ماه پس از وقوع این اتفاق یعنی ۱۲ ژانویه ۲۰۱۰، با فرستادن وکلایش از جمله کارلوس اوزوریو و با پرداخت مبلغ ۲۵۸ هزار یورو با فردی که مورد تجاوز قرار گرفته بود، به توافق برسد تا او شکایتش را پیگیری نکند. ظاهرا نمایندگان رونالدو به همراه خود نامه‌ای با امضای این بازیکن به همراه داشته‌اند.

پس از این توافق هم آن زن آمریکایی تمامی شکایت‌هایش را از دادگاه پس می‌گیرد و تمامی مدارک مرتبط با این اتهام را از بین می‌برد. در ازای این توافق، او از وکلای رونالدو درخواست می‌کند تا بتواند نامه‌ای برای فوق ستاره پرتغالی بنویسد. این تقاضا مورد موافقت قرار می‌گیرد. اشپیگل ادعا کرده که نام این خانم را می‌داند و حتی به نامه شش صفحه‌ای که او برای رونالدو نوشته نیز دسترسی دارد. در نامه‌ای که شرح واقعه به صورت جزئی نوشته شده است!

 

Mulher recebeu 258 mil euros para esconder caso com Ronaldo

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ