حمیدرضا حاجی بابایی کاندیدا انتخابات ریاست جمهوری شد +سوابق

1
حمیدرضا حاجی بابایی با حضور در وزارت کشور برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در نشست خبری اظهار داشت: ۵ دوره نماینده مجلس شورای اسلامی بودم و همواره اقدامات بودجه‌ای و برنامه‌ای انجام داده ام.
وی ادامه داد: دو حلقه مفقود امروز لمس می‌کنیم و از ناکارامدی رنج می‌بریم. کارآمدی نیاز به برنامه و افراد جدید داریم.این نماینده مجلس تصریح کرد: دومین حلقه مفقوده این است که مدیریت کشور مردمی نیست و مردم در مدیریت و اقتصاد کشور حضور ندارند و معتقدم باید بر اساس استعداد‌ها شایستگی‌ها مردم در مدیریت کشور حضور داشته باشند.

حاجی بابایی گفت: نام دولتم را کارآمدی و مردمی نامیدم. باید فاصله بین مردم کاهش یابد و باید شهروند درجه یک داشته باشیم.

فرزندان حمیدرضا حاجی بابایی سوابق حمیدرضا حاجی بابایی بیوگرافی حمیدرضا حاجی بابایی انتخابات ایران 1400 اعضای جمنا اسامی کاندیداهای ریاست جمهوری اخبار بدون سانسور سیاسی اخبار انتخابات ریاست جمهوری 1400

وی افزود: ما ایرانی بزرگ با مردمی بزرگ داریم و باید در عرصه جهانی ضمن تعامل با کشور‌ها بر اساس عزت، حکمت و مصلحت با دنیا رابطه داشته باشیم.

حاجی بابایی اظهار داشت: کشور را نمی‌توان سیاسی و جناحی اداره کرد و بنده سیاه و سفید انسان‌ها را نمی‌بینم و برای همه احترام قائل هستم و برای حدود ٢٢ اولویت کشور بنده برنامه دارم.

وی تاکید کرد: جمنا در اطلاعیه‌ای بیان کرد که به ۵ کاندیدای اصلی رسیده و هر کسی بتواند آرای مردم را داشته باشد قطعا باید به آن سمت و سو هدایت شویم و جمنا امروز ۵ کاندیدای اصلی دارد.

حاجی بابایی درباره عملکرد روحانی گفت: همه دولت‌ها موفقیت‌ها و ناکارامدی هایی دارند و اگر این دولت می‌توانست اشتغال و مشکلات اقتصادی را حل کندکمک می‌کردم، اما امروز روشن است دولت موفق نشد به اهداف تعیین شده اش برسد و معتقدم می‌توان به جای ٧٠٠ هزار شغل در کشور پیشینه ٧٧٠ هزار میلیارد تومان را در کشور داشت و ١ / ۵ میلیون شغل در کشور ایجاد کرد.
وی ادامه داد: نرخ بیکاری ١٢ / ۶ است و اگر اشتغال زایی نشود این نرخ افزایش می‌یابد. تورم امروز یه دلیل تزریق ۴٠ هزار میلیارد تومان اوراق سکوک دو رقمی شد.
حاجی بابایی درباره حضور احمدی نژاد در انتخابات گفت: ملاک و معیار در این کشور صحبت رهبری است.

حاجی بابایی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا به تحقیق و تفحص از شهرداری رای منفی دادید، گفت: شما چه می‌دانید رأی من چه بوده و مجلس ٢٩٠ نماینده دارد و این تصمیم جمعی گرفته شد. در مجلس به برخی مسائل رأی میدهند و به برخی رأی نمی‌دهند.

وی خاطر نشان کرد: معتقدم جایگاه آموزش و پرورش علی رغم دیدگاه‌های دلسوزانه در جایگاهی نیست که مشکلات اقتصادی کشور را پاسخگو باشد. به نظر میرسد با توجه به سیاستهای کلی، اموزش و پرورش باید دولت محور باشد و دولت باید با تمام قدرت آن را کنترل کند.

 فرزندان حمیدرضا حاجی بابایی سوابق حمیدرضا حاجی بابایی بیوگرافی حمیدرضا حاجی بابایی انتخابات ایران 1400 اعضای جمنا اسامی کاندیداهای ریاست جمهوری اخبار بدون سانسور سیاسی اخبار انتخابات ریاست جمهوری 1400

حمیدرضا حاجی بابایی بیشتر بشناسید

حمیدرضا حاجی بابایی سال ۱۳۳۸ در روستای مریانج همدان و در خانواده ای مذهبی متولد شد. خانواده اش از سیرکاران مریانج بودند.  خانواده بابایی از نظر مالی فقیر بودند . دوران کودکی و نوجوانی اش در سختی و به کار و درس در همدان سپری شد.
فرزندان حمیدرضا حاجی بابایی سوابق حمیدرضا حاجی بابایی بیوگرافی حمیدرضا حاجی بابایی انتخابات ایران 1400 اعضای جمنا اسامی کاندیداهای ریاست جمهوری اخبار بدون سانسور سیاسی اخبار انتخابات ریاست جمهوری 1400
حاجی بابایی به مجرد پایان تحصیلات به دانشسرای همدان رفت. دو سال بعد و در سال ۵۸، فوق دیپلم تجربی ( دبیری) را از دانشسرای راهنمایی تحصیلی همدان گرفت.

به مجرد اتمام تحصیل به رزن  اعزام شد تا به عنوان دبیر مقطع راهنمایی مشغول به کار شود. یک سال بعد به مدیریت مدرسه ای در رزن را عهده دار شد که تا سال ۶۰ ادامه داشت.

او سپس به مدت دو ماه معاون آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد و سپس تا سال ۶۲ ریاست آموزش و پرورش این شهر را برعهده گرفت. حاجی بابایی از سال ۶۲ تا ۶۴، ریاست آموزش و پرورش شهرستان کبودرآهنگ را عهده دار شد.

سال ۶۷ کارشناسی دبیری الهیات و معارف اسلامی را از دانشگاه تهران اخذ کرد و سپس به همدان بازگشت. او ابتدا دبیر دبیرستان های شهرستان همدان شد و دروس قرآن و دینی را در این مقطع تدریس کرد.
سال ۷۰ وارد دانشگاه شد؛ اینبار کارشناسی ارشد الهیات گرایش علوم قرآنی و حدیث در دانشگاه آزاد واحد کرج. همان زمان ریاست آموزش و پرورش شهرستان همدان را نیز برعهده گرفت.
وی  نمایندگی مردم همدان درمجلس شورای اسلامی در ادوار پنجم، ششم، هفتم و هشتم را بر عهده داشته و طی دوره‌های هفتم وهشتم عضویت در هیئت رئیسه مجلس را تجربه کرده است.
حاجی بابایی در چهار دوره قبلی مجلس (۱۳۸۸-۱۳۷۵) همواره عضو هیئت رئیسه و رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس بوده است.
علاوه براینها در کارنامه پارلمانی حاجی بابایی، عضویت در کمیسیون‌های تلفیق، اصل نود،محاسبات و بودجه و امنیت ملی و سیاست خارجی دیده می‌شود.
محمود احمدی‌نژاد در آبان ماه ۱۳۸۸ وی را برای تصدی وزارت آموزش و پرورش در دولت دهم به مجلس هشتم معرفی کرد.
حاجی بابایی توانست با ۲۱۷رای موافق، ۳۳رای مخالف و ۱۳رای ممتنع از نمایندگان مجلس برای وزارت آموزش و پرورش رای اعتماد بگیرد و اکنون نیز نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی است.
فرزندان حمیدرضا حاجی بابایی سوابق حمیدرضا حاجی بابایی بیوگرافی حمیدرضا حاجی بابایی انتخابات ایران 1400 اعضای جمنا اسامی کاندیداهای ریاست جمهوری اخبار بدون سانسور سیاسی اخبار انتخابات ریاست جمهوری 1400

• دیپلم تجربی از دبیرستان شریعتی همدان-۱۳۵۶
• فوق دیپلم‌تجربی (دبیری) از دانشسرای راهنمایی تحصیلی همدان-۱۳۵۸
• لیسانس دبیری الهیات و معارف اسلامی از دانشگاه تهران-۱۳۶۷
• فوق لیسانس الهیات و معارف اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی کرج-۱۳۷۲
• دکترای الهیات و معارف ازدانشگاه آزاد اسلامی تهران-۱۳۷۷

آقای حاجی بابایی فرزندانتان در مدرسه غیر دولتی تحصیل کرده‌اند یا دولتی؟
بنده ۳ فرزند دارم که هیچ کدام در مدرسه غیر دولتی درس نخوانده‌اند و اعتقادم به این است که فرزندانمان باید در شرایطی مشابه با سایر دانش آموزان و از امکاناتی یکسان برخوردار باشند، بنده سه فرزند دارم که هر کدام در زندگی تحصیلی خود موفق بوده‌اند پسر ارشدم دکتری عمران خود را از موسسه بین المللی زلزله شناسی و  پسر دومم کارشناسی ارشد مکانیک خود را  از دانشگاه صنعتی اصفهان دریافت کردند و دخترم پنجم ابتدایی است، ضمن آرزوی موفقیت برای فرهنگیان و دانش آموزان امیدوارم شاهد موفقیت های روز افزون برای این عزیزان باشیم.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. علیرضا می گوید

    با سلام از انجایی که معلمانی که درشرف بازنشستگی هستند سال اخر خدمت پست مدیر یا معاون اموزگاردر مدارس ابتدایی را میگیرند تا با حقوق بالاتر بازنشسته شوند ولی فکری بحال معلمی که در پایه ابتدایی درس میدهد و معاون اموزگار نیست نگرده اند خواهشا فکری بحال حقوق معلمی که۲سال اخر خدمت فقط درس میدهد باشید تا عدالت رعایت شود درست نیست ۱۲میلیون به بالا پاداش کمتر از یک معاون اموزگار بگیرد با تشکر