عکس های مراسم تشییع پیکر عارف لرستانی در تالار وحدت

0

عکس های بازیگران و هنرمندان در تشییع جناره عارف لرستانی

مراسم تشییع پیکر عارف لرستانی با حضور هنرمندان، مدیران فرهنگی و مردم امروز یکشنبه ۲۷ فروردین از مقابل تالار وحدت برگزار می شود.

این در حالی است که خبرنگاران و عکاسان هنوز اجازه ورود به محوطه تالار وحدت را نیافته اند. در حالیکه قرار بود این مراسم ساعت ۱۱ آغاز شود ولی هنوز مراسم شروع نشده است.

سیامک انصاری، برزو ارجمند، جواد هاشمی، پرستو صالحی، علی فروتن، خسرو احمدی، سروش صحت، علی مشهدی، سپند امیرسلیمانی، سیاوش خیرابی و تعداد دیگری از هنرمندان در این مراسم حضور دارند.

همسر عارف لرستانی تشییع جنازه عارف لرستانی تشییع جنازه بازیگران بیوگرافی عارف لرستانی

ساعت ۱۱:۲۰ درهای تالار وحدت باز شد و مردم وارد سالن شدند.

سیدجواد هاشمی پشت تریبون قرار گرفت و از مردم خواست نظم را رعایت کنند و عنوان کرد زمان به اندازه کافی هست تا پیکر عارف لرستانی برسد. وی بعد از توصیه های کوتاهی شروع به خواندن آیاتی از کلام الله مجید کرد.

همسر عارف لرستانی تشییع جنازه عارف لرستانی تشییع جنازه بازیگران بیوگرافی عارف لرستانی

رضا یزدانی خواننده نیز در این مراسم برابر تریبون قرار گرفت و قبل از اینکه قطعه ای را اجرا کند بیان کرد که خواندن در این مراسم برایش بسیار سخت است.

میلاد باقری نیز در این مراسم قطعه ای را با بغض اجرا کرد. این برنامه در حالی برگزار می شود که هنوز پیکر عارف لرستانی به تالار وحدت نرسیده است.

جواد هاشمی اعلام کرد که پیکر عارف لرستانی در راه است و بعد از وی برادر هادی کاظمی بازیگر قطعه ای را اجرا کرد.

همسر عارف لرستانی تشییع جنازه عارف لرستانی تشییع جنازه بازیگران بیوگرافی عارف لرستانی

جواد رضویان هم در سخنانی گفت: عارف بچه تلویزیون بود و شاید باید از مسیر تلویزیون تشییع می شد. او سال ها کار نکرد ولی گردنش را نزد کسی کج نکرد. عارف، عارف بود.

وی افزود: علی معلم تازه رفته بود که افشین یداللهی رفت. چهلم این دو نشده عارف رفت. خدایا به ما صبر بده. این بازیگر سخنانش را با بغض بیان کرد و به همسر عارف لرستانی و خانواده اش تسلیت گفت. جواد هاشمی بعد از سخنان رضویان اعلام کرد که پیکر لرستانی به کرمانشاه می‌رود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ