۳ گاف بزرگ وزیر ورزش “محمود گودرزی” !

0

به گزارش ساتین :  وزارت ورزشی که بالاخره و پس از آنکه سه کاندیدای قبلی که رئیس جمهور به مجلس معرفی کرده بود، نتوانسته بودند نظر مثبت مجلس را کسب کنند، سرانجام به محمود گودرزی رسید.

فردی که از وی به عنوان چهره ورزشی نام برده می شد و همگان تصور می کردند که وی می تواند ورزش کشور را از این رکود جدا کند و روزهای خوش ورزشی را به ارمغان بیاورد.

*اولین گاف، خصوصی سازی سرخابی ها

پیش از این و در بدو ورود وزیر ورزش، گودرزی در پاسخ به سوالی که نظر شما درخصوص خصوصی سازی سرخابی ها چیست پاسخ داد که فعلا زود است و به نظر من به صلاح نیست که این دو باشگاه خصوصی شوند، اظهار نظری که به سرعت از جانب وزیر تکذیب شد و اعلام کرد که رسانه ها بدبرداشت کرده اند و نظر وی این است که خصوصی سازی این دو باشگاه باید انجام شود!

محمود گودرزی گاف وزیر گاف وزرا گاف سیاسی گاف دولت سوابق وزیر ورزش سوابق محمود گودرزی سابقه محمود گودرزی بیوگرافی وزیر ورزش بیوگرافی محمود گودرزی

*دومین گاف درباره فشار مجلسی ها

ماه گذشته و کمی بعدتر از این اظهارنظر بود که نامه سازمان بازرسی مبنی بر ممنوعیت حضور مجلسی ها وشورای شهری ها در انتخابات ریاست کمیته ملی المپیک و فدراسیون ها رسانه ای شد و متاسفانه مجلسی ها و شورای شهری ها هجمه زیادی را در این باره به پا کردند.

 وزیر ورزش که در ابتدا موضعی نگرفته و اعلام کرده بود که هر آن چه که قانون بگوید باید اجرا شود، نتوانست در برابر فشارها سکوت کند و در جمعی اعلام کرد که از سوی مجلسی ها و برخی از ارگان ها تحت فشار است.

هنگامی که این موضوع از جانب برخی از خبرنگاران رسانه ای شد، باز هم وزارت ورزش در موضعی منفعلانه، خبرنگارانی که این خبر را رسانه ای کرده بودند، بازخواست و اعلام کرد که صحبت های وزیر نباید انعکاس پیدا میکرد.

اکنون سوال این است که در همایشی با حضور بیش از ۱۰۰ نفر اظهارات آقای وزیر، چرا باز هم تمام تقصیرات بر دوش رسانه ها انداخته می شود و آیا  وزیر ورزش نباید در صحبت هایی که مطرح می کند، تامل بیشتری داشته باشد.

آیا به دلیل آنچه فشار مجلسی ها به وزیر خوانده می شود، گودرزی مجبور به عقب نشینی شده است؟

*گاف سوم و پیشنهاد به خبرنگاران زن

وزیر ورزش چندی پیش نیز در جلسه بانوان خبرنگار با نواب شهریان، معاون وزیر ورزش اعلام کرده بود که شما هم مانند آقایان از افراد پول بگیرید و خبرهایشان را کار کنید! همین موجب شد تا این جلسه نیز به مانند سایر جلسات وزیر با سانسور برگزار شود و ناظمی، مدیر روابط عمومی وزارت ورزش از رسانه ها خواست تا این صحبت وزیر را نشنیده بگیرند و این خبر را کار نکنند.

این اظهارات علاوه بر آنکه در نوع خود جالب توجه است به نوعی توهین به خبرنگاران مرد است که متهم به دریافت پول شده اند تا خبرهایشان کارشود!

محمود گودرزی در آخرین اظهار نظر خود در خصوص استعفای رویانیان اعلام کرده بود که مساله پرسپولیس زیاد برایم اهمیتی ندارد، هرچند که وقتی با اعتراض ها مواجه شد، موضع خود را تصحیح و اعلام کرد، منظورم این بود که هیات مدیره سرخابیها در مورد مدیران عامل تصمیم میگیرند و ما دخالتی نمیکنیم.

کمتر از سه ما از صدارت محمود گودرزی در وزارت ورزش میگذرد و با اینکه وی در مراسم های مختلفی که رسانه ها حضور دارند، کمتر حاضر می شود، ولی همین حضور کم نیز حاشیه ساز شده و باید دید وی در آینده نیز اشتباهات خود را جبران خواهد کرد و یا با کمک دوستان خود به سانسور و عدم اطلاع رسانی ادامه می دهد؟!

البته بهتر آن است که این رویه اشتباه تغییر یاید یا لااقل با تامل بیشتر در اظهارات وزیر ورزش، اتهام از دوش خبرنگاران برداشته شود.

مرجع : دانا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ