جوان ۲۶ ساله مسافرکش که درون پرایدش به یک دختر جوان تجاوز کرده بود دستگیر شد

0

در تاریخ ٢۴ فروردین امسال خانم جوانی به کلانتری ١۵٢ خانی‌آباد مراجعه کرد و به ماموران گفت که توسط راننده یک دستگاه خودروی پراید، با تهدید چاقو و اسید مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.
پرونده مقدماتی با موضوع آزار و اذیت جنسی تشکیل شد و به دستور رییس شعبه ششم دادگاه یک کیفری تهران در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

شاکی پرونده پس از حضور در اداره شانزدهم پلیس آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: ساعت ١۵:٣٠ از محل کارم در شهرک غرب به مقصد پل مدیریت به عنوان مسافر سوار یک پراید شدم. می‌خواستم از پل مدیریت سوار تاکسی دیگری شوم و به نازی آباد بروم. راننده پراید از من پرسید که مقصد نهایی‌ام کجاست تا من را برساند. وقتی گفتم نازی‌آباد می‌روم گفت که خودش هم قصد رفتن به آنجا را دارد. در راه مورد مشکوکی ندیدم او حتی شیشه اسید را داخل ماشین و جایی پنهان کرده بود که نتوانستم آن را ببینم. حتی رفتارش هم خیلی عادی به نظر می‌رسید.

به نازی‌آباد که رسیدیم راننده من را پیاده نکرد. او بی‌توجه به درخواست‌های من که می‌خواستم پیاده شوم وارد بلوار آزادگان شد. اعتراض کردم و خواستم پیاده شوم که راننده مدعی شد مسیر را گم کرده است. پس از آن وارد یک جاده خاکی در محله کریم‌آباد شدیم. می‌خواستم از ماشین پیاده شوم که راننده درهای ماشین را قفل کرد و یک شیشه قهوه‌ای به من نشان داد و گفت داخل این شیشه اسید است؛ اگر فریاد بزنی آن را روی صورتت می‌پاشم. ترسیده بودم و راننده با تهدید چاقو من را مورد آزار و اذیت قرار داد. شاکی پرونده در ادامه اظهاراتش به کارآگاهان گفت زمانی که راننده پراید خواست من را پیاده کند توانستم با دوربین گوشی تلفن همراهم از پلاک ماشینش عکس بگیرم. شاکی درباره مشخصات راننده پراید نیز به کارآگاهان گفت: راننده پراید جوانی حدودا ٢٣ ساله، قد بلند، دارای اندامی چاق، صورت لاغر و موهای خرمایی رنگ بود. کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی با بهره‌گیری از پلاک خودروی پراید اطلاع پیدا کردند که خودرو از نظر حقوقی متعلق به یک خانم است اما خودرو در اختیار پسرش به نام مهدی ٢۶ساله قرار دارد. با شناسایی تصویر مهدی از سوی شاکی پرونده کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی با مراجعه به محل سکونت او در منطقه ستارخان، خیابان شادمهر در ساعت ٩ صبح جمعه گذشته موفق به دستگیری او شدند.

بعد از دستگیری و انتقال متهم به اداره شانزدهم در بررسی سوابق او مشخص شد که او از مجرمان سابقه‌داری است که پرونده‌ای مشابه دقیقا به همین اتهام در اداره آگاهی دارد. بنا بر اظهارات متهم او در روزهای پایانی اسفندماه ٩۵ از زندان آزاد شده است. سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: متهم در همان تحقیقات اولیه صراحتا به آزار و اذیت در پوشش مسافرکشی اعتراف و شاکی پرونده نیز در مواجهه حضوری متهم را به صورت کامل مورد شناسایی قرار داده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ