صف خرید برای گرانترین همبرگر در تهران +عکس

0

دنیای لاکچری دنیایی عجیبی است اگر خلاقیت داشته باشی می توانی هر چیزی را لاکچری کنی و با تزئینات و بکار بردن موادی خاص محصول خود را با قیمت بسیاربه قشر ثروتمند جامعه عرضه کنی.

حالا یک همبرگر فروشی در تهران همبرگر گران خود را معروف به ساندویچ لا کچری ۲۵۰ هزار تومانی ارائه می دهد.

طبق صحبتهای صاحب امتیاز این همبرگر گران قیمت، این ساندویچ عجیب و مقوی نه تنها زیبایی خاصی دارد بلکه بسیار سبک می باشد که توانایی هضم ساندویچ را بالا می برد. اما کسانی که می خواهند این ساندویج را امتحان کنند البته اگر درآمدشان جوابگوست باید یک روز قبل سفارش آن را به رستوران اطلاع رسانی کنند تا مواد لازم ساندویچ ازجمله خاویار , تخم ماهی که می بایست تازه و مربوط به تولید همان روز باشد را تهیه کنند . صاحب این همبرگر فروشی در مورد ساندویچ گران قیمت خود می گوید: ما قیمت ساندویچ را فقط به خاطر لاکچری بودنش در نظر نگرفته ایم بلکه تمام اجزای همبرگر خاص و منحصر به فرد است.

مضرات همبرگر لاکچری بودن یعنی چی لاکچری قیمت همبرگر شغلهای جدید و پردرآمد ‎ شغل پر درآمد اخبار تهران

همبرگر گران قیمت معروف به ساندویچ لاکچری ۲۵۰ هزارتومانی در تهران توسط یک مرد ایرانی آمریکایی درست می شود و به دلیل محتویات ساندویچ لاکچری، بچه پولدارهای تهرانی برای آن صف کشیده اند.

همبرگر گران قیمت ۲۵۰ هزار تومانی یکی از عجیب ترین ساندویچ های موجود در ایران می باشد. به قول سازنده همبرگر این یک ساندویچ لاکچری است به همین دلیل قیمتش بالاست.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ