بیوگرافی غلامرضا صنعتگر مهمان برنامه خندوانه +عکس

0

غلامرضا صنعتگر مهمان (سه شنبه ۵ اردیبهشت ۹۶ ) برنامه خندوانه و رامبد جوان در شبکه نسیم بود.

مهمانان خندوانه بیوگرافی غلامرضا صنعتگر بیماری غلامرضا صنعتگر

غلامرضا صنعتگر عبور از بیماری‌ را بزرگ‌ترین بُرد زندگی‌اش دانست و گفت: در حال حاضر از بودن در کنار مردمی که همواره برایم دعا کرده و با ابراز لطفشان شرمنده‌ام کرده‌اند، لذت می‌برم.

این خواننده پاپ ، درباره‌ی کنسرت جمعه ‌شب (۱۹ آذر ماه ۱۳۹۵) در سالن فجر بندرعباس، اظهار کرد: به دلیل اینکه بتوانم توان بهتری برای اجرا بگذارم و شب خاطره‌انگیزی در کنار همشهریانم سپری کنم، دو سانس اجرا را به یک سانس تغییر دادم.

وی با بیان اینکه با همکاری مسؤولان استان هرمزگان به‌ ویژه فرمانداری شهرستان بندرعباس ظرفیت اجرای دو سانس در یک سانس قرار گرفته است، گفت: خوشبختانه شاهد استقبال گسترده و غیرقابل‌باوری از سوی هواداران و همشهریانم در خرید بلیت کنسرت بوده‌ام و مرا با این اقدام‌شان شرمنده کردند.

صنعتگر همچنین درباره‌ی اجرای خود در بندرعباس گفت: امیدوارم بهترین اجرای خود را بتوانم به نمایش بگذارم، زیرا بندرعباس شهر من است. به‌عنوان یک هرمزگانی به حضور در جمع همشهریانم افتخار می‌کنم.

غلامرضا صنعتگر متولد دهم آذر ۱۳۵۴ در بندرعباس، دارای دیپلم ادبیات و تخصص در نواختن پیانو ، گیتار و سازهای پوستی است که ترانه‌های میهنم ایران، میشه ضامنم بشی و عطر نرگس از مهم‌ترین آثار اوست که به تکرار از شبکه‌های مختلف صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شود.

او مدت‌هاست با نارسایی کبد دست و پنجه نرم می‌کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ