خانه / بورس و سهام / آخرین دستاوردها و استراتژی های آتی “همکاران سیستم”

آخرین دستاوردها و استراتژی های آتی “همکاران سیستم”

به گزارش ساتین : مدیر عامل جدید همکاران سیستم توسعه بازار محصولات جدید، تقویت حرفه‌ای گری و ارتقاء سطح رضایت مشتریان را مهم ترین استراتژی های این شرکت فرابورسی اعلام کرد.

مهدی امیری که در یک نشست مطبوعاتی در جمع روزنامه‌نگاران رسانه‌های حوزه اقتصادی و فناوری اطلاعات سخن می‌گفت، با اشاره به 25 سال فعالیت همکاران سیستم به عنوان یک شریک تجاری معتبر در کنار بزرگترین صنایع و واحدهای اقتصادی کشور گفت: همکاران سیستم کار خود را با تولید نرم افزار شروع کرده است، اما طی ربع قرن فعالیت خود به نحوی رشد کرده که اکنون در جایگاهی است که تولید نرم افزار تنها بخشی از فعالیت های اصلی این مجموعه را تشکیل می‌دهد.

وی افزود: همکاران سیستم اکنون در کنار تولید نرم افزارهای شرکتی، برای تسهیل فرآیندهای مدیریتی مشتریانش، به عرضه خدماتی ویژه و مرتبط با این نرم افزارها نیز می پردازد؛ این تحولات شرکت را به‌تدریج به سمت فراهم آوردن مجموعه ‌های محصول- خدمتی سوق داده است که می توان آنها را «راهکارهایی ارزشمند» و نه «نرم افزارهایی صرف» نامید.

راهکاران، سپیدار و دشت، سه برند جدید “همکاران”

مدیر عامل همکاران سیستم با معرفی سه برند جدید برای تازه ترین محصولات این شرکت گفت: امسال با بازسازی معماری برند “همکاران” به جدیدترین محصولات این شرکت هویت مستقل دادیم و به این ترتیب سه برند محصولی راهکاران، سپیدار و دشت را برای این محصولات انتخاب کردیم.

به گفته امیری”راهکاران” نام تازه محصول استراتژیک همکاران سیستم است که طی چند سال گذشته تحت عنوان”نسل سوم” برای توسعه آن سرمایه گذاری وسیعی صورت گرفته است. وی “راهکاران” را سرمایه اصلی و رکن آینده شرکت دانست که بر اساس بودجه بندی سال آینده، یک سوم از درآمد فروش همکاران سیستم را به خود اختصاص خواهد داد.

وی همچنین از رشد فروش “سپیدار همکاران سیستم”،به عنوان محصول ویژه کسب وکارهای کوچک، خبر داد و گفت: این محصول که هم اکنون به خوبی جای خود را در بازار باز کرده و شناخته شده است، در سال آینده ۱۵ درصد از فروش کل شرکت را به خود اختصاص می‌دهد.

به گفته امیری “دشت همکاران سیستم” نیز محصولی ویژه اصناف و فروشگاه های کوچک است که به دلیل سهولت کاربری، تطابق آن با قوانین دولتی و کشش بازار مورد توجه بسیاری قرار خواهد گرفت.

ارتقاء مشتری راضی به مشتری خشنود

به گفته امیری مشتریان همکاران سیستم همچنان در محور توجه این شرکت قرار دارند و این شرکت برای ارتقای رضایتمندی مشتریان خود، سرمایه گذاری وسیعی انجام می‌دهد. از این رو برای افزایش رضایت مشتریان و تبدیل آنها به مشتری خشنود، در سال آینده برنامه هایی چون شریک کردن مشتریان در مسیر توسعه محصولات، رضایت سنجی مستمر و لحظه‌ای و همچنین بهبود فرآیندها و زیرساخت های پشتیبانی اجرایی خواهد شد.

مدیر عامل همکاران سیستم با تأکید بر موضوع کیفیت در این شرکت گفت: در سال ۹۳ شاخص های کیفی هر بخش از شرکت همکاران سیستم به طور مشخص تعیین شده و اندازه گیری می‌شود و در راستای خشنود کردن مشتریان، سطح جدیدی از کیفیت در شرکت تعریف خواهیم شد که برای رسیدن به آن در سال آینده برنامه مشخصی در نظر گرفته شده است.

توسعه حرفه ای­ گری در همکاران سیستم

امیری، ارتقاء سطح حرفه­ای گری در همکاران سیستم را یکی دیگر از نقاط تاکید این شرکت در مسیر آینده عنوان کرد و گفت: «همکاران سیستم مجموعه‌ای متشکل از نیروهای بسیار زبده و حرفه ای است. از این رو “همکاران” فضایی برای کار با حرفه­ای ها ایجاد کرده و همواره در راستای ارتقای سطح حرفه ای­گری در این شرکت حرکت کرده است. مراقبت ویژه از مشتریان، سخت کوشی، مسئولیت پذیری و پاسخ گویی در برابر عملکرد، از ویژگی های نیروهای حرفه ای همکاران سیستم است»

گفتنی است مهدی امیری، در تاریخ ۲۰ آذر ماه امسال به عنوان مدیر عامل جدید همکاران سیستم منصوب شد.

مرجع :  بورس نیوز

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شدبخش های مورد نیاز علامت گذاری شده است *

*