دانلود آهنگ تیتراژ انقلاب زیبا با صدای محمدرضا علیمردانی

0

مجموعه تلویزیونی انقلاب زیبا با بازی آتیلا پسیانی و آزاده صمدی از شبکه اول سیما روی آنتن رفت و مخاطبان نخستین قسمت این سریال را مشاهده کردند. تیتراژ پایانی این سریال را محمدرضا علیمردانی اجرا کرده است.
علیمردانی که علاوه بر تیتراژ سریال بخش هایی از مجموعه را نیز به صورت دکلمه خوانی اجرا می کند در مجموعه سقوط یک فرشته نقششیطان را بازی کرده بود و مخاطبان در طول سریال صدای وی را می شنیدند.

دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ انقلاب زیبا محمدرضا علیمردانی بیوگرافی محمدرضا علیمردانی بازیگران انقلاب زیبا اینستاگرام محمدرضا علیمردانی

بازیگران سریال؛ آتیلا پسیانی ، آزاده صمدی ، فریبا کوثری ، مجید مظفری ، علیرضا کمالی ، شقایق فراهانی ، مجید واشقانی ، نوش آفرین رحمانی  ، ماریه تهرانچی ، فهیمه جلوخانی ، کیان محمدی ،  غلامرضا صادقی ، نیوشا مدبر و… در این سریال بازی دارند.
در خلاصه داستان این سریال به نویسندگی حامد عنقا آمده است:زیبا و حامد به تازگی ازدواج کرده اند و زندگی آرامی را سپری می کنند. طولی نمی کشد که بازگشت پدر زیبا از خارج پس از سال ها موجب یادآوری خاطره و ماجرای تلخی که سال ها قبل روی داده می شود. مسئله ای که خانواده ها را به مرز از هم پاشیدگی می رساند. در این میان اما ماجرای بزرگتر و خطیرتری در پس این اتفاق جریان دارد.

لینک های دانلود آهنگ انقلاب زیبا دو کیفیت ( ۳۲۰ و ۱۲۸ )

Download new song Mohamadreza Ali Mardani called Ahvale Talkham

دانلود آهنگ انقلاب زیبا با دو کیفیت :

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Download

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Download

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ