زن جوان شوهرش را با شلیک گلوله در خیابان دولت تهران کشت

0

زن جوان با شیلک گلوله شوهرش را در خیابان دولت تهران کشت.

پلیس در یک عملیات علمی توانست در کمتر از ۷ ساعت این زن را که صاحب و فرزند ۳ و ۷ ماهه است را بازداشت کند.

پلیس ۱۱۰ ، ساعت ۱۲ ظهر دیروز از تماس اهالی محله خیابان دولت در جریان کشته شدن یک مرد حدود ۴۰ ساله قرار گرفتند که در کنار خیابان با شلیک گلوله کشته شده بود.

بلافاصله ماموران تجسس کلانتری قلهک در محل حاضر شدند و پس از بررسی صحنه جرم و اقدامات اولیه از تیم کارآگاهان جنایی تهران و بازپرس ویژه قتل درخواست حضور در محل جنایت را کردند.

تحقیقات نخست تیم تخصصی قتل نشان می داد که این مرد با شلیک ۳ گلوله کشته شده است. و ماموران با بررسی محتویات کیف این مرد متوجه شدند که وی ۴۰ ساله و موسی نام دارد و اهل کشور عراق است.

بازپرس مدیر روستا – شعبه ۶ دادسرای جنایی تهران – با توجه به اهمیت موضوع پس از حضور در محل جنایت و بررسی مدارک موجود و تحقیقات کارآگاهان جنایی دستور داد تا دوربین های مدار بسته و مستقر در محدود جنایت مورد بررسی قرار گیرد.

نتیجه این بررسی ها کمی عجیب بود و نشان می داد که جنایت از سوی یک زن صورت گرفته است. در فیلم ها نشان داده می شد که زن جوانی با این مقتول مجادله لفظی داشتند و پس از چند دقیقه زن اسلحه را از کیف در آورده و سه گلوله به سمت مرد شلیک می کند و بلافاصله از محل دور می شود.

در سوی دیگر کارآگاهان جنایی برای تعیین هویت مقتول اقدام کردند که مشخص شد او اهل عراق است و به صورت غیر مجاز وارد کشور شده است.

اطلاعات موجود از این مرد در ایران نشان می داد که وی با یک زن ایرانی ازدواج کرده است.

همین اطلاعات باعث شد تا کارآگاهان بلافاصله خانه پدرزن مقتول را در خیابان های اطراف سفارت انگلیس در قلهک شناسایی شود.

ماموران وقتی به خانه پدر زن مقتول مراجعه کردند در زن وی را تحت بازجویی قرار دادن چون این زن همان کسی بود که با شلیک گلوله موسی را کشته بود.

این زن ۲۲ ساله که متوجه شد راه فراری ندارد به کارآگاهان گفت: شوهرم زن آزار بود چند سال پیش با او ازدواج کردم و حالا دو فرزند ۳ و ۷ ماهه دارم . پس از ازواج با شوهرم به سلیمانیه عراق رفتم و مدتی با شوهر در آنجا زندگی می کردیم اما اختلاف فرهنگی ما زیاد بود و همین موضوع باعث شد که مدام شوهرم مرا کتک بزند تا اینکه تصمیم گرفتم به ایران بیایم و در اینجا زندگی کنم.

وی ادامه داد: چند روز پیش موسی به ایران آمد او اسلحه ای را هم باخود آورده بود. در فرصت مناسب اسلحه را از او گرفتم و امروز با قرار گذاشتن با او در خیابان دولت با همان اسلحه او را پس از جرو بحث کشتم.

این زن در حال حاضر تحت نظر است تا پرونده این قتل تکمیل شود.

منبع : رکنا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ