عکس زن جوانی که شوهرش را در شرق تهران تکه تکه کرد

0

شوهرم اعتیاد داشت و در این سالها از سوی او تحقیر شده بودم و وقتی دیدم دست از اعتیاد و حقارت هایش برنمی دارد تصمیم به قتل او گرفتم.

بعد ازظهر پنج شنبه ۷ اردیبهشت ماه امسال ماموران کلانتری ۱۲۸ تهران نو در جریان یک تراژدی هولناک در خیابان ششم نیروهوایی در منطقه پیروزی قرار گرفتند و خیلی زود تیمی ازماموران در مابین خیابان۲۵/۵ و ۲۶/۵ حاضر شدند.

همسر معتاد قتل همسر قتل در تهران حوادث تهران ازدواج با معتاد اخبار قتل

ماموران زمانیکه در برابر جسد تکه تکه شده مردی که پتو بسته بندی شده بود روبرو شدند و خیلی زود بازپرس ایلخانی از شعبه هشتم دادسرای امور جنایی همراه ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی در صحنه جنایت حاضر شدند.

همسر معتاد قتل همسر قتل در تهران حوادث تهران ازدواج با معتاد اخبار قتل
تیم ویژه با حضور در محل همسر سابق این مرد را که عامل این قتل هولناک بود دستگیر کردند و در بررسی های ابتدایی مشخص شد این زن شوهر سابقش را با ضربات چاقو به قتل رسانده و در ادامه با بریدن سر و یک دست قصد داشته جسد پتوپیچ شده را سوار بر تاکسی به محل دیگری انتقال دهد که از سوی یکی همسایه ها شناسایی و دستگیر شده است.
همسایه این زن به ماموران گفت: در حال بیرون رفتن از ساختمان بودم که زن همسایه را دیدم و رد خون های ریخته شده به کنار این زن رسیده بود و این درحالی بود که بسته پتو پیچ شده در کنارش قرار داشت و سرگرم صحبت با راننده تاکسی بود که در همین لحظه راننده تاکسی از خودرو پیاده شد و زمانیکه به نزدیکی زن همسایه رسید دست یک مرد را در میان پتو دید و با جیغ و فریاد از مردم کمک کرد و من نیز به کمکش رفتم و توانستیم زن همسایه را دستگیر کنیم.

همسر معتاد قتل همسر قتل در تهران حوادث تهران ازدواج با معتاد اخبار قتل
بدین ترتیب صبح امروز عامل جنایت برای افشاگری در دادسرای ناحیه ۲۷ تهران پیش روی بازپرس ایلخانی قرار گرفت و گفت: در طول زندگی ام حقارت های زیادی از سوی همسرم دیدم که پس از جدایی نیز تصمیم به انتقاگیری از او داشتم تا اینکه دست به این جنایت زدم.

همسر معتاد قتل همسر قتل در تهران حوادث تهران ازدواج با معتاد اخبار قتل
وی افزود: ۱۵ سال قبل از همدیگر جدا شدیم اما بعضی اوقات به دیدنم می آمد تا اینکه از دخترم شنیدم که پدرش اعتیادش را ترک کرده و از من خواست که دوباره با هم زندگی کنیم اما هنوز چند روزی نگذشته بود که متوجه شدم شوهرم هنوز اعتیاد دارد و چون در این سالها نیز او مرا تحقیر کرده بود به فکر انتقام گیری افتادم.
این زن گفت: روز حادثه به بهانه دیدن او را به خانه کشاندم و غذایش را مسموم کردم و وقتی بیهوش شد او را هدف ضربات چاق قرار دادم و سرش را بریدم.
دختر این زن که در دادسرا حاضر شده بود نیز به بازپرس پرونده گفت: مادرم انسان خوبی است و باور نمی کنم که مادرم دست به این جنایت زده باشد.
بنا به این گزارش، عامل جنایت برای تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس ایلخانی در اختیار ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ