داماد انتقام جو خودروی پدر زنش را به آتش کشید !

0

به گزارش ساتین :  سرهنگ غلامعباس بلفکه فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه در این باره گفت: چند روز پیش مردی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و از آتش گرفتن خودروی پژوی همسایه شان در یکی از محله های این شهر خبر داد.

وی افزود: با اعزام ماموران به محل و تحقیق از مالک خودرو، معلوم شد پس از خرید خودرو، دقایقی آن را مقابل خانه اش پارک کرده و به خانه اش رفته که با شنیدن صدای همسایه ها سراسیمه به خیابان آمده و مشاهده کرده خودرویش در حال سوختن است.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه یادآور شد: در حالی که تحقیقات ادامه داشت، نظریه کارشناسان آتش نشانی در اختیار پلیس قرار گرفت و معلوم شد خودروی شاکی به عمد آتش گرفته است.

بلفکه تصریح کرد: ماموران در ادامه با تحقیق دوباره از شاکی، متوجه شدند او و داماد خانواده از مدتی پیش با هم اختلاف داشته اند و حتی چند بار از سوی وی تهدید شده و گمان می برد او دست به این کار زده است.

وی خاطرنشان کرد: با اطلاعات به دست آمده، داماد خانواده تحت تعقیب قرار گرفت و معلوم شد از روز حادثه به خانه اش مراجعه نکرده و کسی از او خبر ندارد.

به این ترتیب جستجو ها ادامه یافت و متهم دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد و اعتراف کرد در پی اختلاف با همسرش و برای انتقامگیری تصمیم می گیرد به این خانواده خسارت مالی وارد کند.

بلفکه افزود: سپس متهم با اطلاع از این که پدرزنش خودرو خریده روز حادثه با بنزین، آن را آتش زده و فرار می کند.

مردی که در پی اختلاف با خانواده همسرش و به قصد انتقام گیری، پژوی پدرزنش را آتش زده بود، از سوی پلیس شهرستان شاهین‌شهر و میمه در استان اصفهان دستگیر شد.

بنا بر این گزارش، با صدور قرار قانونی برای متهم، تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.

جام جم

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ