شرایط پیش فروش خودروی دنا پلاس توسط ایران خودرو

0

به اطلاع کلیه متقاضیان محترم میرساند، شرایط پیش فروش دنا پلاس برای اولین بار از روز چھارشنبه ۹۶/۰۲/۱۳ لغایت ۹۶/۰۲/۳۱ و یا تا زمان تکمیل ظرفیت و به شرح جدول ذیل ارائه می گردد.

هم زمان با افتتاح خط تولید دناپِلاس محصول جدید ایران خودرو توسط دکتر روحانی رئیس جمهوری، پیش فروش این خودرو از فردا چهارشنبه (سیزدهم اردیبهشت) آغاز و تا پایان این ماه و یا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

مشخصات دنا پلاس قیمت محصولات ایران خودرو قیمت دنا پلاس پیش فروش ایران خودرو

طرح پیش فروش محصول دناپلاس با پیش پرداخت مبلغ ۲۴ میلیون تومان با موعد تحویل مرداد تا آذر ۹۶ از فردا در نمایندگی های فروش گروه صنعتی ایران خودرو در سراسر کشور به اجرا گذاشته می شود. سود مشارکت در این طرح ۲۲ درصد و سود انصراف نیز ۱۹ درصد تعیین شده است. سفید، مشکی، خاکستری، نقره ای، آبی کبود و آبی رویال رنگ های قابل عرضه دناپلاس در این طرح فروش است.

– ظرفیت فروش برای ھر کد ملی یک دستگاه صرفا در ماه اول و دوم اعمال می گردد.

– امکان ثبت نام با شماره مشتری دوم نمایندگی (کاردکس) وجود ندارد.

زمان فعال سازی این بخشنامه ساعت ۱۱ صبح روز چھارشنبه مورخ ۹۶/۰۲/۱۳ می باشد. 

مشخصات دنا پلاس قیمت محصولات ایران خودرو قیمت دنا پلاس پیش فروش ایران خودرو

تفاوت های دنا پلاس نسبت به دنای معمولی به وجود امکاناتی نظیر دوربین دنده عقب، سیستم چند رسانه ای جدید، افزوده شدن سانروف، طراحی متفاوت چیدمان داخلی چراغ ها، تغییر طراحی جلو پنجره و خط مورب روی درب های خودرو می شود.

اما موتور دنا پلاس تفاوتی با دنا معمولی ندارد و مشخصات فنی دو خودرو کاملا یکسان به نظر می رسد، با این حال به دلیل امکانات و آپشن های افزوده شده و طراحی متفاوت ظاهری، قیمت دنا پلاس به حدود ۴۶.۳ میلیون تومان افزایش یافته است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ