ساعت بازی امشب یوونتوس و موناکو (لیگ قهرمانان اروپا)

0

دو تیم موناکو و یوونتوس، امشب در ورزشگاه لوئی دوم شهر موناکو به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

جدول پخش ورزش از تلویزیون ( چهارشنبه ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ )

نیمه نهایی لیگ اروپا

آژاکس – لیون (ساعت: ۲۱:۱۵ زنده از شبکه ورزش)
لیگ قهرمانان اروپا

موناکو – یوونتوس ( ساعت: ۲۳:۱۵ زنده از شبکه سه )

 

یوونتوس پس از خاطره تلخ فینال ۲۰۱۵ و شکست از بارسا، حال به دنبال جبران نتیجه و کسب قهرمانی پس از ۲۱ سال خواهد بود. شاگردان آلگری سال ۲۰۱۵ پس از ۱۰ سال به فینال صعود کردند ولی در شکست بارسا ناکام بودند و تلخی این شکست همچنان بر زبان آنها باقی مانده است. سال گذشته بایرن مونیخ مانع صعود آنها شد ولی امسال بار دیگر تا نیمه نهایی پیش آمده اند و باید به مصاف یکی از بهترین تیم‌های امسال اروپا یعنی موناکو بروند.

جدول پخش زنده فوتبال باشگاه فوتبال موناکو بازی های امشب لیگ قهرمانان اروپا اخبار یوونتوس

صدرنشین لیگ فرانسه امسال به نظر اهداف بزرگی در سر دارد. آنها در مرحله یک هشتم نهایی با پیروزی مقابل منچسترسیتی، به مرحله یک چهارم رسیدند. همچنین در مرحله قبل رقابت ها، دورتموند را در دو دیدار رفت و برگشت شکست دادند و حالا به دنبال رسیدن به فینال رقابت ها هستند. با این حال، شکست ۵-۰ اخیر آنها مقابل پاری سن ژرمن، می‌تواند نقطه اتکایی برای یوونتوس باشد زیرا موناکو نشان داده نقاط ضعف پررنگی نیز دارد.

این دومین تقابل دو تیم در مرحله نیمه نهایی است. آخرین بار ۱۹ سال پیش بود که یووه و موناکو به مصاف هم رفتند که یووه در مجموع دو بازی رفت و برگشت موفق شد ۶-۴ حریف را شکست داده و به فینال رقابت ها صعود کند. همچنین این چهارمین صعود موناکو به نیمه نهایی پس از سال ۹۴-۱۹۹۳ است.  هیچ تیم فرانسوی نتوانسته به چنین رکوردی دست پیدا کند.

ترکیب احتمالی:

جدول پخش زنده فوتبال باشگاه فوتبال موناکو بازی های امشب لیگ قهرمانان اروپا اخبار یوونتوس

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ