عکس هایی که یک عکاس چند ثانیه پیش از انفجارش گرفت!

0

مجله ارتش آمریکا تصاویر بی سابقه ای از یک عکاس جنگی را منتشر کرد که تنها چند ثانیه قبل از مرگش بر اثر انفجار تهیه شده بودند.

تصاویری که تنها چند ثانیه قبل از مرگ عکاس ارتش آمریکا گرفته شده در سال ۲۰۱۳ تهیه شده اند، اما مجله ارتش آمریکا چهار سال پس از مرگ هیلدا کلایتون عکاس جنگی در جریان تمرین نیروهای آن کشور در افغانستان، اقدام به انتشار آنها کرده است.

به نوشته پایگاه روسیا الیوم، هیلدا کلایتون که تنها چند ثانیه قبل از مرگش این تصاویر را تهیه کرده است به عنوان عکاس در لشکر چهارم توپخانه آمریکا خدمت می کرد. این لشکر در سال ۲۰۱۳ اقدام به انجام تمرینات آموزشی کرد. کلایتون در هنگام تهیه این تصاویر، به دنبال انفجار در لوله یک خمپاره انداز واقع در نزدیکی تیمش کشته شد.

تصاویر منتشر شده توسط این مجله آخرین تصاویری است که توسط هیلدا و دستیارش تهیه شده است. آنها به همراه شماری از نیروهای آمریکایی بر اثر این حادثه جان خود را از دست دادند.

یادآور می شود به دنبال حملات یازده سپتامبر ۲۰۰۱ نیروهای آمریکایی با هدف جنگ با گروه القاعده وارد افغانستان شدند./ العالم

 عکس های جالب و زیبا عکس پروفایل خاص عکس پروفایل جالب عکاس آمریکایی زن آمریکایی حوادث واقعی ارتش آمریکا hilda claytonعکس های جالب و زیبا عکس پروفایل خاص عکس پروفایل جالب عکاس آمریکایی زن آمریکایی حوادث واقعی ارتش آمریکا hilda clayton

عکس های جالب و زیبا عکس پروفایل خاص عکس پروفایل جالب عکاس آمریکایی زن آمریکایی حوادث واقعی ارتش آمریکا hilda clayton

عکس های جالب و زیبا عکس پروفایل خاص عکس پروفایل جالب عکاس آمریکایی زن آمریکایی حوادث واقعی ارتش آمریکا hilda clayton

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ