واکنش جنجالی بهنوش بختیاری به فاجعه انفجار معدن آزادشهر

4

بهنوش بختیاری با انتشار عکس زیر در اینستاگرامش نوشت:

 

نمیدونم این بی ناموس اختلاسیا چرا هرروز باسنشون بزرگتر میشه و اینهمه گناه به هیچ جاشون نیست….گردنشون کلفت تر و به اول و آخر هممون میخندن…….خیلی عصبانی و ناراحتم…انقدرم نگید ادبیات شما بده و فلان…..آخه ادبیات خوب برای کی؟؟؟؟؟…..تسلیت به مردمم برای مشکلات این مملکت که تمومی نداره……تسلیت فراوان به مادران و پدرانم در سرزمین گلستان…من همین الان متوجه شدم…سرکار بودم….من یه قسمتی از خداوندم رو با گلستان امیختم…. به شدت خبر بد امروز تکانم داد…من غلط کردم گفتم کار ما سخت است….روسیاهی ذغال اون‌معدن بماند برصورت اون کارفرمایی که نه کارگرشو بیمه کرد…..نه حقوقشو داد و نه به هشدار خروج گازتوجهی کرد…….ساندیس پرستا انقدر رانت میخورن و از وجود نحسشون هرروز اتفاق بد میفته واسه مردمم و آخرش مملکتو یکجا به باد میدن……..مناظره هارو میبینی که مسئولین از وضعیت ناراحتن…..به گمونم مردم این عزیزان رو ناراحت کردن…..ببخشید مسئولین که مردم رو به فنا دادید…….به گمونم عملکرد ما مردم خوب نبوده…….یاعلی و تسلیت…….
این مملکت باید ری استارت بشه

معدن زغال سنگ زمستان یورت معدن زغال سنگ خوش ییلاق بیوگرافی بهنوش بختیاری اینستاگرام بهنوش بختیاریمنبع : سینما سینما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 4 )
  1. هموطن می گوید

    سلام خانم بهنوش بختیاری تمام حرفات درسته ولی یه حرفت نادرسته و خیلی و بد و زشت بود .بد گفتی .توهین ناموسی بود ، توهین به نوامیس ، حواست نبوده . از دهنت در رفته اشتباه گفتی منظوری نداشتی .باید زود معذرت بخواهی .زود معذرت بخواه بهنوش خانم . اختلاس گرها هم ناموس دارن . انها بی ناموس نیستن، خیلی از انها ناموس دارند . چطور که همه دارن ، خیلی از مردم دارن.شما از کجا می دانید ناموس ندارن و چنین تهمت و حرف زشتی به انها می زنید؟کدام یک از انها کار بی ناموسی کرده؟ انها بی ناموس نیستن اختلاس گرن، اختلاس کننده.نیت و قلب و دلت پاک بوده تو رو می بخشن. این حادثه برای ما خیلی دردناک و غمناکه قلبمون به شدت گرفته و درد می کنه خیلی ناراحتیم، چیکار کنیم؟!!! هنوز غم و درد اتش نشانها تو روح و قلبمونه.

    1. هموطن می گوید

      خیلی وقتها از جلوی پلاسکو (جمهوری چهارراه استانبول) رد میشم ناراحتم با ناراحتی رد میشم با قلب و دلی شکسته سالهاست قلب و دلمون شکسته ، گرفته. بیچاره قلبی که تحمل رگهای گرفته براش اسونتر از تحمل دردهای دیگس.

  2. بهزاد می گوید

    خانم بهنوش بختیاری اینقدر قلبش پاکه که از شدت عصبانیت و برای همدردی با این بیچاره های زیر اوار این مطالب را نوشته . معلومه که هیچی جلودارش نبوده و حق هر انسانی است که عصبانی بشه. اینها و برخی واقعا دارن مملکت را تاراج میکنن .کم انرژی داریم که حالا باید کوه را سوراخ کنیم و ذغال سنگ استخراج کنیم. فردا هم کوه ریزش میکنه و فردایی دیگر یک سیل در همین نقطه خواهد اومد و فاجعه پشت فاجعه

  3. منتقد می گوید

    خاک بر سر هنرمند و الگوی جامعه که عفت کلام نداره