شجاع خلیل زاده پرسپولیسی شد +بیوگرافی

1
سرخپوشان پایتخت قبل از پایان لیگ برتر فوتبال تکاپوی خود را برای جذب بازیکنان مدنظر برانکو آغاز کردند تا تیم خود را برای فصل آینده تقویت کنند.

 شجاع خلیل زاده در بازی جنجالی پرسپولیس و سپاهان در چند فصل اخیر نقش پررنگی داشت و بازیکنی که خشم هواداران پرسپولیس را بر انگیخت اکنون با پرسپولیس به توافق نهایی رسیده و قرار است فصل آینده لباس قرمز به تن کند.

 نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال بیوگرافی شجاع خلیل‌زاده اینستاگرام شجاع خلیل زاده اخبار نقل و انتقالات اخبار فوری پرسپولیس Shoja Khalilzadeh
مدافع سپاهان در نیم فصل اول به علت قرارداد داشتن با سپاهان نتوانست به سرخپوشان پایتخت بپیوندد اما با پایان قراردادش مشکلی برای پیوستن به قرمز پوشان ندارد.
براین اساس مسئولان پرسپولیس با خلیل زاده برای فصل بعد به توافق نهایی رسیدند و قرار است بعد از پایان لیگ برتر فوتبال قرارداد این بازیکن را نهایی کنند.
ترکاشوند معاون اقتصادی پرسپولیس در ایام عید بیان کرد  با بازیکنی که آرزوی هواداران است به توافق نهایی رسیدیم و گویا بازیکن مذکور، خلیل زاده بوده است.
زرد پوشان اصفهانی هم دست به کار شدند و تمایل خود را برای تمدید قرارداد خلیل زاده اعلام کردند اما خلیل زاده حاضر به تمدید قراردادش نشده است.
به هر حال به نظر می رسد که پرونده انتقال خلیل زاده به پرسپولیس بسته شده است و باید این بازیکن را پرسپولیسی بدانیم.

شجاع خلیل‌زاده Shoja’ Khalilzadeh (متولد ۲۴ اردیبهشت ۱۳۶۸ – قائم‌شهر ، قد : ۱۸۲ ) بازیکن فوتبال اهل ایران است. او فوتبال حرفه‌ای خود را از مس رفسنجان شروع کرد و توسط مرفاوی مربی وقت مس کرمان به این تیم در لیگ برتر پیوست و خیلی زود به یکی از بهترین مدافعان ایران تبدیل شد. او هم اکنون عضو باشگاه سپاهان و تیم ملی می‌باشد،طبق توافقات صورت گرفته در پایان فصل به پرسپولیس مى پیوندد.

نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال بیوگرافی شجاع خلیل‌زاده اینستاگرام شجاع خلیل زاده اخبار نقل و انتقالات اخبار فوری پرسپولیس Shoja Khalilzadeh

instagram shoja_khalilzadeh

ابطال کارت پایان خدمت سربازی

حوزه نظام وظیفه در پاییز سال ۱۳۹۳ با ارسال یک لیست به سازمان لیگ، کارت پایان خدمت ۲۷ بازیکن شاغل در فوتبال ایران را ابطال کرد که نام شجاع خلیل‌زاده نیز در این لیست به چشم می‌خورد.

باشگاه‌های جوانان
شهرداری امیرکلا
خوشنوش ساری
باشگاه‌های حرفه‌ای
سال‌ها باشگاه‌ها بازی (گل)
۱۳۸۹–۱۳۸۷
۱۳۸۹–۱۳۹۲
۱۳۹۲-
۱۳۹۳–۱۳۹۵
۱۳۹۵_١٣٩۶
١٣٩۶
مس رفسنجان
مس کرمان
سپاهان
تراکتورسازی (سربازی)
سپاهان
پرسپولیس
۴۲ (۱)
۶۴ (۱)
۴۴ (۰)
۱۸ (۲)
۱۵
تیم ملی
۱۳۹۰–۱۳۹۱
۱۳۹۱-اکنون
امید ایران
نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال بیوگرافی شجاع خلیل‌زاده اینستاگرام شجاع خلیل زاده اخبار نقل و انتقالات اخبار فوری پرسپولیس Shoja Khalilzadeh ایران
۵ (۰)
۴ (۰)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. سرخ دخت می گوید

    قربون چشات برم