فیش حقوقی منتسب به مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید تکذیب شد

0

مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید به «نسیم آنلاین» گفت که فیش حقوقی که در رسانه ها به اسم وی منتشر شده، جعلی بوده و درست نیست.

یک رسانه در خبری از نسخه‌ای از یک فیش حقوقی مربوط به “اصغر نورالله زاده” پرده برداشت که در آن ذکر شده بود، حقوق مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید دستکم ۳۵ میلیون و ۶۰۰ هزارتومان است.

“اصغر نورالله زاده” در گفتگو با «نسیم آنلاین» این سند را یک نسخه جعلی برشمرد اما در مقابل این پرسش خبرنگار نسیم آنلاین که رقم حقوق او را جویا شده بود، عددی را اعلام نکرد.

او از ادامه  گفتگو با خبرنگار نسیم آنلاین اجتناب کرد.

ازمدت ها قبل بدین سو و با انتشار فیش های حقوقی نجومی اعضای هیات عامل بیمه مرکزی،دریافت میزان حقوق مدیران دولتی و یا شرکت های پیوسته به دولت به سوژه داغ رسانه های گروهی و افکار عمومی تبدیل شده است.

به تازگی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تعیین سقف حقوق مدیران عامل بانک‌ها و بیمه‌ها به میزان ۲۰ میلیون تومان خبر داده و گفته که این سقف پرداختی حقوق، مزایا، پاداش‌ها و اضافه‌کاری‌ها را در بر می‌گیرد.

***

رییس روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید گفت: فیش حقوقی منتشر شده از مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در فضای مجازی جعلی و دور از واقعیت است.

به گزارش ایرنا، به تازگی تصویری از یک فیش حقوقی در صفحات مجازی، گروه ها و شبکه های مجازی بویژه تلگرام در حال بازنشر است که به اصغر نوالله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید نسبت داده می شود.

مجتبی سید مراد گفت: حقوق دریافتی مدیرعامل و اعضا موظف هیات مدیره مطابق قانون بوده و به مراجع ذیصلاح نظارتی اعلام شده است.

وی تاکید کرد: مراجع ذیصلاح نظارتی به طور مستمر بر عملکرد مالی صندوق نظارت دارند.

سید مراد اضافه کرد: در راستای دستور رییس جمهوری و مصاحبه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی فیش حقوقی مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در روزهای آتی در سامانه اطلاع رسانی این وزارتخانه در دسترس قرار می گیرد.

منبع : نسیم آنلاین و ایرنا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ