جذابیت‌های سری لانکا در یک نگاه

0

سری لانکا مملوء از دیدنی ها است. می‌توانید زیباترین مناطق طبیعی را در سواحل جنوبی آن پیدا کنید. بنابراین اگر به دنبال تورمسافرتی خاصی هستی بهتر است با برنامه ریزی یک تورطبیعت گردی سفری فوق العاده را تجربه نمائید و از مناظر و تفریحات خاص بهره مند شوید. در این مقاله قصد داریم به بهترین تفریحات این منطقه اشاره کنیم با همگردی همراه باشید.

 

  1. ورزش های آبی

اگر به دنبای ورزش های آبی علاقه مند هستید بهترین نقطه برای شما همین منطقه است. می توانید از اسکی روی آب لذت ببرید، شنا کنید و یا هر ورزش دیگری که تمایل دارید را انتخاب نمائید. از قایق رانی گرفته تا ماهی گیری. این توریک روزه می تواند یک ماجراجویی خوشایند در طول تورطبیعت‌گردی شما باشد.

 

  1. Brief Garden

این باغ توسط یکی از معروف ترین هنرمندان سری لانکا طراحی شده و شهرتی خاص در منطقه دارد. می توانید از مناظر زیبایی که در این باغ ارائه شده لذت ببرید و تورمسافرتی خاصی را در این منطقه تجربه کنید.

 

  1. سافاری Madu Ganga

تجربه ی یک ماجراجویی هیجان انگیز و کشف جزایری که در اطراف این رودخانه قرار گرفته اند از لذت هایی است که در این سفر تجربه خواهید کرد. این سافاری به عنوان یکی از محبوب ترین فعالیت ها برای طبیعت دوستان محسوب می شود. می توانید به همراهی یک تورطبیعت گردی راهی این توریک روزه شوید و هیجانی فوق العاده را تجربه نمائید.

 

  1. ساحل

بازدید از سواحل منطقه به طور حتم یکی از جذاب ترین بخش های سفر شما محسوب خواهد شد. شن های طلایی رنگ ساحل، آرامش بی نظیر و خوشایند و همچنین مناظر زیبا و با شکوه سواحل سری لانکا را به عنوان سواحلی خاص معرفی کرده است. به گونه ای که می توانید در گوشه و کنار این سواحل گردشگران تورمسافرتی سری لانکا را مشاهده کنید و که برای لذت بردن از این سواحل زیبا راهی آنها شده اند.

سریلانکا مناطق دیدنی سریلانکا (کلمبو) رپورتاژ آگهی ارزان Sri Lanka

  1. Kande Viharaya

اگر در قالب تورمسافرتی به سری لانکا سفر کرده اید لازم است توریک ‌روزه ای را به بازدید از این معبد تاریخی اختصاص دهید. این معبد به عنوان یکی از آثار تاریخی سری لانکا اهمیت زیادی در منطقه دارد و همواره توسط گردشگران تور مسافرتی سری لانکا مورد بازدید قرار می گیرد.. می توانید از تنوع مجسمه های ناحیه بازدید کنید و از فضای کلی معبد لذت ببرید این معبد به قرون ۱۵ تا ۱۹ میلادی باز می گردد و از نقاط خاص سری لانکا محسوب می شود.

 

  1. غواصی

اگر از علاقه مندان به غواصی هستید این منطقه را از دست ندهید. می توانید در اعماق آبهای سری لانکا بهترین و خاص ترین مناظر را پیدا کنید. طبیعت صخره ای منطقه این امکان را در اختیار غواصان قرار داده که از مناظری فوق العاده بهره مند شوند و انواع نادری از ماهی ها و آبزیان را از نزدیک مشاهده کنند. می توانید به سادگی با تورغواصی منطقه همراه شده و یک ماجراجویی فوق العاده را در قالب تورطبیعت گردی در برنامه‌ی سفر خود بگنجانید.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ