شجریان از کدام کاندیدا انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ حمایت می کند؟

0

هفته گذشته خبری با عنوان «تقدیم حنجره محمدرضا شجریان به روحانی» توسط رسانه‌های حامی دولت در فضای مجازی منتشر شد که بلافاصله توسط خانواده وی تکذیب شد.

در این تکذیبیه همچنین آمده است: خانواده محمدرضا شجریان ضمن آرزوی سربلندی برای کشور عزیزمان ایران، اعلام می‌کند که محمدرضا شجریان این روزها در خانه مشغول مداواست و خبرهای سیاسی و مناظره‌های تلویزیونی را دنبال نمی‌کند.

صبح امروز نیز اخبار ضدونقیضی از حمایت محمدرضا شجریان از حسن روحانی و حمله به ابراهیم رئیسی در فضای مجازی منتشر شد، این شایعه که در قالب نامه محمدرضا شجریان استاد آواز ایران به ابراهیم رئیسی منتشر شده، او را بازگشت به دوران سیاه گذشته دانسته است.

با انتشار این نامه همایون شجریان، فرزند استاد شجریان بلافاصله واکنش نشان داد، وی ضمن تکذیب این نامه اعلام کرد که این شایعات دامن او و پدرش را گرفته، از احضار به دادگاه برای آلبوم رگ خواب تا وعده اجرا در مراسم‌های خاص.

همایون شجریان در اینستاگرامش نوشت:

در این کره خاکىِ معلق در جهان هستى، این خاک همه چیز ماست و تا زمانى که حتى یک ایرانى در جهان زنده باشد این خاک متعلق به آن ایرانى ست و نظرش مهم و محترم.

دوستان عزیزم این روزها با گرم شدن تنور انتخابات، تنور شایعات نیز داغ تر شده است، برخى از این شایعات دامن پدر و بنده را نیز گرفته است، از احضار به دادگاه براى آلبوم رگ خواب تا وعده حضور و اجرا در مراسمى خاص تا هر از گاهى نامه اى بر له یا علیه کاندیداها در فضاى مجازى یا مستقیم به خودشان تا حمایت و طرفدارى تا …

خوش بینانه اش این است که افرادى خود جوش با این روش مى کوشند تا پدر و من را مجبور به اعلام موضع کنند.

اجازه دهید موضع من بماند براى خودم هر چند که مردم هر کدام از ما را بهتر از خودمان مى شناسند و نظراتمان را مى دانند. مردم صلاح خود را بهتر مى دانند زیرا این روزها و آن روزها هر آن چه که باید مى دیدند و مى شنیدند را دیده و شنیده اند و بر همان اساس تصمیم مى گیرند. همیشه سربلند و جاویدان باشد ایران که گهواره و گور، دامان اوست.

فرزند محمدرضا شجریان طرفداران روحانی حامیان روحانی بیوگرافی محمدرضا شجریان بیماری محمدرضا شجریان اینستاگرام همایون شجریان اخبار بدون سانسور سیاسی

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ