نتایج انتخابات شورای شهر اراک ،ساوه ،شازند ،کمیجان ،آشتیان ،دلیجان ،محلات و خمین

0

اعضای شورای شهر اراک معرفی شدند ۹۶

مرتضی سورانه: ۲۲۰۷۸ رای
کاوه فلک الافلاکی: ۱۹۶۸۰ رای
علی جعفر محصولی: ۱۸۱۲۵ رای
سعید نادری نورعینی: ۱۷۲۳۷ رای
علیرضا مرادی: ۱۷۰۳۸ رای
ایرج رضایی: ۱۶۶۷۶ رای
پیمان رشیدی: ۱۶۴۲۴ رای
طوفان محمدی: ۱۵۷۵۴ رای
محمدحسین فدایی: ۱۵۲۶۸ رای
فرزانه رحمتی: ۱۴۸۸۷ رای
حامد آجرلو: ۱۴۷۴۱ رای
اسامی اعضای علی البدل شورای شهر اراک:
حسین بیات: ۱۴۳۵۷ رای
علیرضا محمودی: ۱۳۳۷۷ رای
مجید عینی: ۱۲۶۴۹ رای
امیر محمدپور با ۱۲۱۲۲ رای
عباس کریمی: ۱۱۴۱۷ رای
لیلا نوابی: ۱۱۳۲۸ رای
جمشید زند: ۱۰۴۸۰ رای

میزان مشارکت در شهرستان های استان مرکزی تا این ساعت به شرح زیر است:

آشتیان:  ۱۰۸.۸۱ درصد – ۱۴۴۷۲ رای

اراک: ۶۴.۲۶ درصد – ۲۹۴.۸۴۸ رای

تفرش: ۱۰۷.۵۱  درصد – ۲۲۱۸۰ رای

خمین: ۷۶.۷۳ درصد – ۶۳۶۵۱ رای

خنداب:  ۷۸.۱۱ درصد – ۳۴۲۵۰  رای

دلیجان: ۹۴.۶۵ درصد – ۳۱۸۶۵ رای

زرندیه:  ۱۱۱.۰۳ درصد – ۴۶۱۴۸  رای

ساوه: ۶۷.۸۸ درصد – ۱۲۰۷۱۹ رای

شازند: ۹۳.۱۳ درصد – ۸۴۰۷۷ رای

فراهان : ۱۰۱.۸۲  درصد- ۲۲۴۶۶ رای

کمیجان:  ۷۸.۱۸ درصد – ۲۳۲۱۵ رای

محلات:  ۷۷.۰۱درصد – ۳۰۲۳۹ رای

نتایج انتخابات شورای شهر در فرمهین شهرستان فراهان اعلام شد

فرماندار فراهان با اشاره به شمارش آرای انتخابات شوراها اظهار داشت: با پایان شمارش آرای شعب اخذ رای در شهر فرمهین فراهان ۵عضو اصلی شورای اسلامی این شهرها مشخص شدند.

سیداحمد سجادی افزود: علی دستجردی فراهانی با هزار و ۲۷۳ رای، محمد فراهانی با هزار و ۵۸ رای، علی اصغر فشکی با هزار و ۲۵ رای، محمد ذوالفقاری با ۹۴۲ رای و محسن فرمهینی فراهانی با ۹۲۰ رای اعضای اصلی شورای شهر پنجم شهر فرمهین فراهان هستند.

آرا اعضای شورای شهر خنجین مشخص شد

فرماندار فراهان با اشاره به نتایج انتخابات شوراها در شهر خنجین بیان کرد: سیدعلیرضا حسینی با ۹۹۰ رای، علیرضا بیژنی حمد با ۹۵۱ رای، ابوالفضل آقامحمدی با ۸۱۵ رای، حسن شهبازی با ۷۸۶ رای و مهدی شهبازی با ۷۸۶ رای به عنوان اعضای اصلی پنجمین دوره شورای شهر خنجین منتخب شدند.

منتخبان شورای شهر تفرش مشخص شدند

فرماندار تفرش نیز از پایان شمارش آرای شعب اخذ رای این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: با پایان شمارش آرای شعب اخذ رای در شهر خمین، ۵ عضو شورای اسلامی این شهر و همچنین اعضای شورای شهر قورچی باشی مشخص شدند.

علی میرزایی افزود: محمد شاکری با ۳ هزار و ۲۱۰ رای، صادق سعید با ۲ هزار و ۳۳۴ رای، عاطفه بیاتی با ۲ هزار  و ۲۴۳ رای، مهدی گنجعلی با ۲ هزار و ۴۰ رای، علی لطفی رو با هزار و ۹۱۴ رای به‌ عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی شهر تفرش انتخاب شدند.

نتایج انتخابات شورای شهر در شازند مشخص شد

فرماندار شازند با اشاره به شمارش آرای انتخابات شوراها اظهار داشت: با  پایان شمارش آرای شعب اخذ رای در شهرهای شازند، توره و شهباز، ۵عضو اصلی شورای اسلامی این شهرها مشخص شدند.

غلامعباس میرزائی افزود: مهدی علی بخشی با ۲هزار و ۶۵۶ رای، سلمان اکبری با ۲هزار و ۴۵۸ رای، قاسم کلیایی با ۲هزار و ۱۶۵ رای، بهمن ادریسی پور با ۲هزار و ۱۵۱ رای و رمضان نجفی با ۲هزار و ۳۷ رای اعضای اصلی شورای شهر پنجم شهر شازند هستند.

منتخبین شورای شهر شهباز مشخص شد

فرماندار شازند با اشاره به نتایج انتخابات شوراها در شهر شهباز بیان کرد: اسماعیل نادی با ۳هزار و ۲۰۵ رای، محمدعلی بهرامی با ۳هزار و ۱۸۶ رای، مرتضی فتحی با ۳هزار و ۱۸۴ رای، محمد امیری با ۳هزار و ۱۲۳ رای و علی حسین نظری با ۲هزار و ۹۸۶ رای به عنوان اعضای اصلی پنجمین دوره شورای شهر شهباز منتخب شدند.

آرا اعضای شورای شهر توره اعلام شد

میرزایی به نتایج انتخابات پنجمین دوره انتخابات شوراها در شهر توره هم اشاره کرد و افزود: در شهر توره نیز مهدی نجفی با ۷۴۲ رای، علی اصغر صحرانورد با ۶۸۱ رای، محمود احمدی با ۶۵۴ رای، محسن سهراب نیا با ۶۴۴ رای و اسماعیل ملایری با ۵۸۹ رای به عنوان اعضای اصلی شورا انتخاب شدند.

معرفی برگزیدگان شورای شهر مهاجران

فرماندار شازند با اشاره به نتایج انتخابات شوراها در شهر مهاجران خاطرنشان کرد: احمد حیدری با ۲هزار و ۷۱ رای، زهرا حاتمی منفرد با هزار و ۹۳۲ رای، سعید عزیزی با هزار و ۷۹۰ رای، محمد تبرته‌فراهانی با هزار و ۵۱۹ رای و شیدا بدیرزاده با هزار و ۴۰۳ رای به عنوان اعضای اصلی پنجمین دوره شورای شهر مهاجران انتخاب شدند.

آرا منتخبان شورای شهر هندودر اعلام شد

میرزایی به نتایج انتخابات پنجمین دوره انتخابات شوراها در شهر هندودر هم اشاره کرد و افزود: در شهر هندودر نیز علیرضا کارخانه با ۴۴۸ رای، حمیدرضا کاظمی‌نیا با ۳۹۹ رای، محمد ولیئی با ۳۳۴ رای، محمد فدایی‌وند با ۳۲۵ رای و مهدی پرویزی با ۲۹۹ رای به عنوان اعضای اصلی شورا انتخاب شدند.

نتایج انتخابات شورای شهر در آشتیان مشخص شد

فرماندار آشتیان نیز با اشاره به شمارش آرای انتخابات شوراها اظهار داشت: با  پایان شمارش آرای شعب اخذ رای در شهر آشتیان، ۵عضو اصلی شورای اسلامی این شهر مشخص شدند.

احمد حسنی افزود: حسین جمالی آشتیانی با هزار و ۶۷۵ رای، کریم جمالی آشتیانی با هزار و ۴۰۷ رای، مجید محمودی‌نیا با هزار و ۲۶۷رای، رضا سلیمانی با هزار و ۱۸۷ رای و مهدی مسعودی با هزار و ۵۵رای اعضای اصلی شورای شهر پنجم شهر آشتیان شدند.

آرا اعضای شورای شهر خنداب اعلام شد

فرماندار خنداب به شمارش آرای انتخابات شوراها اشاره کرد و اظهار داشت: با  پایان شمارش آرای شعب اخذ رای در شهر خنداب، ۵عضو اصلی شورای اسلامی این شهر مشخص شدند.

حمید غیاثی افزود: فرهاد سلیمی با هزار و ۵۲۵ رای، مهدی رضایی با هزار و ۴۹۰ رای، سیدمحسن حسینی با هزار و ۴۶۷ رای، اسمعیل نیلچی با هزار و ۴۲۸ رای و رضا چگینی با هزار و ۳۷۹ رای اعضای اصلی شورای شهر پنجم شهر خنداب شدند.

منتخبین شورای شهر جاورسیان مشخص شد

فرماندار خنداب با اشاره به نتایج انتخابات شوراها در شهر جاورسیان بیان کرد: امیر غلامی با هزار و ۱۹۰ رای، محسن خدایی با ۹۸۲ رای، هادی میرزایی با ۹۶۴ رای، موسی‌رضا ملکی با ۹۳۳ رای و علی ابراهیمی با ۸۸۴ رای به عنوان اعضای اصلی پنجمین دوره شورای شهر جاورسیان انتخاب شدند.

 

نتایج انتخابات شورای شهر تفرش ۹۶
۱- محمد شاکری ۳۲۱۰ رای
۲-صادق سعدی ۲۳۳۴ رای
۳-عاطفه بیاتی ۲۲۴۳ رای
۴-مهدی گنجعلی ۲۰۴۹ رای
۵-علی لطفی ۱۹۱۴ رای
نتایج انتخابات شورای شهر ساوه ۹۶ *

۱-سعید کریمی ۸۹۸۶ رای

۲- مرتضی سعیدی نیک ۶۳۵۷ رای

۳-سعیده محمودی ۶۱۰۷ رای

۴-احمد حاج امینی ۵۳۲۰ رای

۵-اکبر علی وردی لو ۵۱۵۷ رای

۶-محمدنادی ۵۰۵۷ رای

۷-علی بسطامی ۵۰۳۲ رای

۸-حسین ناصری ۴۹۹۶ رای

۹- محسن فیاضی ۴۹۱۲  رای

نتایج انتخابات شورای شهر خمین ۹۶ *
۱- محمد بیات ۸۹۸۸  رای
۲-علی بیات ۷۲۷۳  رای
۳- خورشید هاشمی نیا ۶۳۲۴ رای
۴- ابوالفضل نجاری ۶۲۰۷ رای
۵-علی اکبر پروانه رو ۶۱۶۷ رای
۶- محمد تقی عظیمی ۵۵۷۴ رای
۷-محمدعلی فرقدانی ۵۵۶۵ رای

اعضای شورای شهر محلات مشخص شد

فرماندار محلات با اشاره به نتایج انتخابات شوراهای شهر محلات اظهار داشت: با پایان شمارش آرا شعب اخذ رای در شهر محلات، ۵ عضو اصلی پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر محلات و ۳ عضو علی البدل شورا مشخص شد.

علی زینی‌وند افزود: براساس شمارش آرا اعضای اصلی شورای شهر محلات به ترتیب غلامعلی یارمحمدی با ۸هزار و ۲۵۹ رای، وجیهه هاشمی با ۴هزار و ۲۶ رای، قاسم براتی با ۳هزار و ۶۷۳ رای، اسماعیل مرادی با ۳هزار و ۴۶۰ رای و علی بخشی با ۲هزار و ۹۹۶ رای حائز بیشترین رای شدند.

وی تصریح کرد: اعضای علی البدل این شورا نیز به ترتیب محمد صالحی با ۲هزار و ۸۱۹ رای، حسین رضایی با ۲هزار و ۳۹ رای و مهدی هدایتی با هزار و ۹۰۷ رای بوده اند.

اعضای شورای شهر کمیجان مشخص شد

سیامک سلیمانی با اشاره به وضعیت انتخابات شورای شهر کمیجان اظهار داشت: کار شمارش آرای کاندیداهای شورای شهر و روستای کمیجان انجام شده و نفرات برگزیده مشخص شده است.

وی افزود: براساس نتایج به دست آمده نجفعلی سلطانی نفر اول، محسن کرباسی نفر دوم، علی نصرت رحیمی نفر سوم، غلامعلی کمیجانی نفر چهارم و عرفانی‌راد نفر پنجم شده‌اند.

اسامی شورا های پنجمین دوره کمیجان:

نجفعلی سلطانی ۳۰۸۷ رای

محسن کرباسی ۳۰۷۱ رای

علی اوسط رحیمی پویا۲۲۷۶ رای

غلامعلی کمیجانی۲۱۰۲ رای

غلامحسین عرفانی۱۸۸۸رای

نتایج انتخابات شورای شهر دلیجان  ۹۶

۱-سیدرضاجلالی ۵۰۰۲ رای
۲-رحمان دلاوری ۴۶۹۳ رای
۳- مهدی بیکی  ۳۸۳۹ رای
۴-سعید صادقی ۳۸۳۵ رای
۵-محمد رضا خلیلی ۳۵۲۴ رای

نتایج انتخابات شورای شهر قورچی باشی ۹۶

۱- ابوالحسن مظاهری۵۰۴رای

۲- هاشم دالایی۴۴۹ رای
۳- ابوالفضل بیات ۳۶۳ رای
۴- مهدی شیخی ۳۳۰ رای

۵- علی میرزایی ۲۴۷ رای

نتایج انتخابات شورای شهر نراق ۹۶

۱-مهدی آعلی۷۸۶ رای
۲-مهدی موسوی۶۵۹ رای
۳-امین فروغی ۶۵۵ رای
۴-علی محمدمیرشکاری ۵۶۴ رای
۵-سیدمسعودموسوی ۵۴۳ رای

نتایج انتخابات شورای شهر نیمور ۹۶

۱- رضا براتعلی ۱۶۸۷ رای
۲- مهدی لعل بار ۱۵۷۶ رای
۳- حسن اسماعیلی ۱۵۴۲ رای
۴-محمدغلامی ۱۵۳۲ رای
۵-داودمیرزائی ۱۱۳۵ رای

در حال تکمیل…

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ